Zastępca/ Zastępczyni Kierowniczki Zespołu ds. gospodarczych (Nr. ref.: IBE PIB/ZKO/50/Zastępca/Zastępczyni Kierowniczki Zespołu ds. gospodarczych/2103/2025/BIP)

  • Drukuj

Instytut Badań Edukacyjnych - Państwowy Instytut Badawczy (IBE PIB) jest placówką badawczą prowadzącą interdyscyplinarne badania naukowe oraz projekty wdrożeniowe dotyczące funkcjonowania i efektywności systemu edukacji w Polsce, a także powiązań edukacji z rynkiem pracy. Instytut uczestniczy w krajowych i międzynarodowych projektach badawczych i wdrożeniowych, przygotowuje raporty, sporządza ekspertyzy oraz pełni funkcje doradcze. W Instytucie pracuje około 380 osób zajmujących się edukacją i rynkiem pracy, w tym uczeniem się przez całe życie. Zatrudniamy socjologów, psychologów, pedagogów, ekonomistów i politologów. Nasi pracownicy to w większości wybitni specjaliści w swoich dziedzinach, posiadający bogate doświadczenie zawodowe obejmujące prace badawcze i wdrożeniowe, współpracę z partnerami społecznymi, w tym biznesem, a także pracę dydaktyczną, pracę w administracji publicznej, marketingowych organizacjach badania rynku i opinii oraz organizacjach pozarządowych.

Aktualnie do Zespołu Komunikacji i Organizacji poszukujemy osoby na stanowisko:

Zastępca/ Zastępczyni Kierowniczki Zespołu ds. gospodarczych

Wymiar etatu: 1,0  (pełny etat)

Nr. ref.: IBE PIB/ZKO/50/Zastępca/Zastępczyni Kierowniczki Zespołu ds. gospodarczych/2103/2025/BIP

Miejsce wykonywania pracy: IBE PIB - Warszawa, ul. Górczewska 8

 

Główne obowiązki:

  • Prowadzenie spraw związanych z zarządzaniem i administrowaniem nieruchomością, w tym prowadzenie inwestycji remontowych i konserwacji budynku oraz zapewnienie zaopatrzenia, ochrony budynku oraz obsługi technicznej;
  • Gospodarowanie majątkiem Instytutu w zakresie środków trwałych oraz ruchomych składników majątku;
  • Gospodarowanie środkami trwałymi Instytutu oraz utrzymanie w należytym stanie jego infrastruktury;
  • Przygotowywanie wniosków i propozycji dotyczących racjonalizacji gospodarki majątkowej;
  • Przygotowanie oraz realizowanie zatwierdzonego planu inwestycji, remontów oraz zakupów;
  • Realizacja zaopatrzenia w materiały i przedmioty ogólnego użycia;
  • Organizacja ochrony obiektów i majątku Instytutu;
  • Wsparcie w zapewnianiu właściwego funkcjonowania archiwum Instytutu;
  • Obsługa recepcji Instytutu oraz obsługa administracyjna konferencji, seminariów i innych spotkań organizowanych w Instytucie;
  • Przeprowadzanie okresowych inwentaryzacji składników majątkowych, sprawdzanie stanu ewidencyjnego ze stanem faktycznym środków trwałych, oraz zapasów na podstawie sporządzonych protokołów inwentaryzacyjnych;
  • Zapewnienie dostaw mediów oraz gospodarki ściekowej;
  • Administrowanie lokalami, garażami i innymi obiektami Instytutu oraz zarządzanie nimi w zakresie powierzonym przez Dyrektora;
  • Prowadzenie wewnętrznej dystrybucji środków higieny i czystości oraz materiałów bieżących;
  • realizacja napraw i konserwacji na potrzeby Instytutu;
  • Koordynacja procesu wdrażania systemu EZD RP i wsparcie merytoryczne w tym zakresie
  • Inne zadania zlecone przez bezpośredniego przełożonego.

Wymagania wobec kandydatów i kandydatek:

  • Wykształcenie wyższe;
  • Min. rok doświadczenia w zarządzaniu zespołem;
  • Wiedza z zakresu gospodarowania nieruchomościami;
  • Bardzo dobra znajomość ustawy Prawo zamówień publicznych, ustawy o finansach publicznych oraz przepisów ustawy o narodowym zasobie archiwalnym;
  • Bardzo dobra organizacja pracy własnej i podległego zespołu;
  • Zdolności negocjacyjne;
  • Zdolności analityczne;
  • Mile widziana znajomość systemu EZD;
  • Mile widziane doświadczenie w zakresie zarządzania zmianą i rozwiązywania konfliktów;
  • Mile widziana znajomość j. angielskiego na poziomie co najmniej B2.

Oferujemy:

  • Pakiet benefitów,  tj. karta Medicover Sport, ZFŚS;
  • Możliwość korzystania na preferencyjnych warunkach z ubezpieczenia grupowego oraz prywatnej opieki medycznej;
  • Bezpłatny parking pracowniczy;
  • Pracę w zespole dzielącym się wiedzą;
  • Zatrudnienie w instytucie badawczym o długiej tradycji i bogatym doświadczeniu.

Warunki zatrudnienia: 

  • Zatrudnienie na umowę o pracę;
  • Umowa na 3-miesięczny okres próbny;
  • Miejsce wykonywania pracy: IBE PIB - Warszawa, ul. Górczewska 8;
  • Wymiar etatu: 1,0;
  • System czasu pracy: podstawowy.

 

Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie CV oraz opcjonalnie listu motywacyjnego w terminie do 28.03.2025 r. na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi. .pl 

 

Prosimy o wpisanie w tytule e-maila: Nr. ref.:  IBE PIB/ZKO/50/Zastępca/Zastępczyni Kierowniczki Zespołu ds. gospodarczych/2103/2025/BIP

 

Po etapie analizy wszystkich aplikacji, skontaktujemy się z wybranymi kandydatami i kandydatkami.

 

Dostępność:

Instytut Badań Edukacyjnych - Państwowy Instytut Badawczy jest pracodawcą równych szans w zatrudnieniu. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną. 

Jeśli Pani/Pan jest osobą z niepełnosprawnością, może skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu. Prosimy wraz z dokumentami aplikacyjnymi złożyć kopię dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność. 

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Instytucie Badań Edukacyjnych - Państwowym Instytucie Badawczym, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był mniejszy niż 6%.

 

Prosimy kandydatów i kandydatki o dołączenie Oświadczeń:

1. Oświadczenie o zgodzie na przetwarzanie danych osobowych w kolejnych rekrutacjach:

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu wykorzystania ich w kolejnych naborach prowadzonych przez IBE PIB przez okres najbliższych 6 miesięcy” – w przypadku chęci uczestnictwa w kolejnych naborach prowadzonych przez IBE PIB przez okres najbliższych 6 miesięcy.

 

2. Oświadczenie o zgodzie na przetwarzanie szczególnych kategorii danych osobowych:

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie szczególnych kategorii danych osobowych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, które zamieściłem w CV, liście motywacyjnym lub załączonych do niego dokumentach” – jeśli w składanych dokumentach zawarte są szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO.

 

Informacja o Wewnętrznej procedurze dokonywania zgłoszeń naruszeń prawa i podejmowania działań następczych w Instytucie Badań Edukacyjnych - Państwowy Instytut Badawczy

Instytut Badań Edukacyjnych - Państwowy Instytut Badawczy informuje o przyjęciu Wewnętrznej procedury dokonywania zgłoszeń naruszeń prawa i podejmowania działań następczych. Procedura została opublikowana na stronie internetowej Instytutu Badań Edukacyjnych - Państwowy Instytut Badawczy, w zakładce “INSTYTUT” (link do strony: https://ibe.edu.pl/pl/zgloszenia-naruszenia-prawa).

 

Informacja o przetwarzaniu danych osób ubiegających się o zatrudnienie.

 

Administrator

Administratorem Państwa danych przetwarzanych w ramach procesu rekrutacji jest Instytut Badań Edukacyjnych - Państwowy Instytut Badawczy z siedzibą w Warszawie (01-180), przy ul. Górczewskiej 8 (IBE PIB), jako pracodawca.

Inspektor ochrony danych

Mogą się Państwo kontaktować z inspektorem ochrony danych osobowych pod adresem poczty elektronicznej: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi. lub wysyłając korespondencję na adres siedziby IBE-PIB.

Cel i podstawy przetwarzania

Państwa dane osobowe w zakresie wskazanym w przepisach prawa pracy (art. 22 (1) ustawy z dn. 26 czerwca 1974 r. Kodeksu pracy (dalej: KP) oraz Rozporządzenie Ministra Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej z dn. 10 grudnia 2018 r. w sprawie dokumentacji pracowniczej) będą przetwarzane w celu przeprowadzenia obecnego postępowania rekrutacyjnego (w przypadku danych określonych w art. 22 (1) § 1 pkt 1 – 3 KP podstawą jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO*, zaś w przypadku danych określonych w art. 22 (1) § 1 pkt 4 – 6 KP podstawą jest art. 6 ust. 1 lit. b RODO*), natomiast inne dane nie określone przepisami prawa – na podstawie Państwa zgody (art. 6 ust. 1 lit. a RODO*), która może zostać cofnięta w dowolnym momencie, bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.

Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu ustalenia, dochodzenia lub obrony w zakresie zaistnienia wzajemnych roszczeń, jeżeli będą one dotyczyć zatrudnienia, na podstawie prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez IBE PIB lub przez stronę trzecią (art. 6 ust. 1 lit. f RODO*).

IBE PIB będzie przetwarzał Państwa dane osobowe także w kolejnych naborach pracowników, jeżeli wyrażą Państwo na to zgodę (art. 6 ust. 1 lit. a RODO*), która może zostać cofnięta w dowolnym momencie, bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.

Jeżeli w dokumentach zawarte są dane szczególnych kategorii, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO*, konieczna będzie Państwa zgoda na ich przetwarzanie (art. 9 ust. 2 lit. a RODO*), która może zostać cofnięta w dowolnym momencie, bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.

Odbiorcy danych osobowych

Odbiorcami Państwa danych osobowych mogą być podmioty lub organy, którym IBE PIB jest zobowiązany lub uprawniony udostępnić dane na podstawie powszechnie obowiązujących przepisów prawa. Ponadto mogą być one udostępnione podmiotowi świadczącemu na rzecz IBE PIB usługę dostawy poczty elektronicznej lub innych systemów informatycznych oraz innym podmiotom przetwarzającym dane na podstawie umów powierzenia przetwarzania danych osobowych.

 

Okres przechowywania danych

Państwa dane osobowe w przypadku zatrudnienia w obecnym procesie rekrutacyjnym będą przetwarzane przez cały okres zatrudnienia, a następnie przez okres wskazany przez przepisy prawa pracy i inne przepisy szczególne.

Państwa dane osobowe w przypadku niezatrudnienia w obecnym procesie rekrutacyjnym będą przechowywane nie dłużej niż przez 3 lata, licząc od dnia  zakończenia procesu rekrutacji. 

W przypadku wyrażonej przez Państwa zgody na wykorzystywanie danych osobowych dla celów przyszłych rekrutacji, Państwa dane będą wykorzystywane przez 6 miesięcy, licząc od dnia zakończenia procesu rekrutacji.

Prawa osób, których dane dotyczą

Przysługują  Państwu poniższe prawa:

1) prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;

2) prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;

3) prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;

4) prawo do usunięcia danych osobowych;

5) prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania;

6) prawo do wniesienia skargi do Prezesa UODO (na adres Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).

Informacja o wymogu podania danych

Podanie przez Państwa danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 22 (1) KP jest dobrowolne, ale niezbędne, aby uczestniczyć w postępowaniu rekrutacyjnym. Podanie przez Państwa innych danych osobowych jest dobrowolne i pozostaje bez wpływu na możliwość udziału w procesie rekrutacyjnym.

* Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1, z późn. zm.)