SPECJALISTA DS. BADAŃ I ANALIZ – ZAD. 4/ zad.7
W związku z realizacją projektu systemowego finansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego pt. „Wspieranie realizacji I etapu wdrażania Zintegrowanego Systemu Kwalifikacji na poziomie administracji centralnej oraz instytucji nadających kwalifikacje i zapewniających jakość nadawania kwalifikacji”, Instytut Badań Edukacyjnych poszukuje osoby na stanowisko specjalisty ds. badań i analiz – zad.4/ zad.7:
Kandydat powinien posiadać:
1. Wykształcenie wyższe (mile widziane wykształcenie w zakresie nauk społecznych, humanistycznych lub ekonomicznych).
2. Wiedzę w przynajmniej jednym z niżej wymienionych obszarów:
a) polityka na rzecz uczenia się przez całe życie i mechanizmy jej wspierania (w tym mechanizmy wdrażane w ramach Unii Europejskiej),
b) metody i narzędzia służące do diagnozowania oraz sprawdzania wiedzy, umiejętności i kompetencji społecznych (w tym metody i narzędzia stosowane na rynku pracy, w edukacji formalnej lub pozaformalnej).
3. Umiejętności analityczne potwierdzone 3-letnim doświadczeniem w pracy analityczno-badawczej (w tym szukanie, selekcjonowanie i prezentowanie informacji, tworzenie koncepcji badań i narzędzi badawczych, analiza danych jakościowych lub ilościowych formułowanie wniosków i rekomendacji).
4. Umiejętność pisania tekstów potwierdzoną doświadczeniem w przygotowywaniu, redagowaniu i edytowaniu tekstów (np. materiałów informacyjnych, raportów, artykułów publicystycznych lub naukowych), na podstawie dołączonej do CV próbki tekstu.
5. Umiejętność współpracy z podmiotami zewnętrznymi.
6. Bardzo dobrą znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie (na poziomie co najmniej C1).
- Dobrą znajomość pakietu MS Office.
8. Kompetencje w zakresie pracy zespołowej, komunikatywności, samodzielności i rzetelności.
Wymagania nieobowiązkowe, które będą dodatkowym atutem kandydata:
1. Doświadczenie w pracy koncepcyjnej nad interaktywnymi narzędziami on-line.
2. Doświadczenia w pracy w międzynarodowych projektach.
3. Znajomość drugiego języka obcego.
Główny zakres obowiązków:
- Koordynacja badań monitorujących wdrażanie ZSK, w tym badania instytucji rynku pracy oraz doradców zawodowych,
- Prowadzenie analiz na potrzeby opracowania raportów monitorujących,
- Udział w pracach koncepcyjnych i badawczo-rozwojowych obejmujących opracowywanie rozwiązań z zakresu walidacji efektów uczenia się, w tym metod i narzędzi walidacji, rekomendacji, podręczników i instruktaży.
- Gromadzenie i opracowywanie informacji dotyczących polityk publicznych, projektów, praktyk i badań z zakresu walidacji efektów uczenia się w Polsce i za granicą (desk-research).
- Udział w krajowych i międzynarodowych konferencjach oraz wizytach studyjnych dotyczących różnych aspektów funkcjonowania systemu kwalifikacji, w szczególności walidacji efektów uczenia się.
- Współpraca z zespołem odpowiedzialnym za współpracę krajową i zagraniczną oraz upowszechnianie rezultatów i produktów Projektu.
- Sporządzanie i pilnowanie przepływu dokumentacji związanej z zamówieniami publicznymi.
Warunki zatrudnienia:
Umowa o pracę w wymiarze 1 etatu na okres próbny z perspektywą zawarcia kolejnej umowy na czas określony do końca trwania projektu.
Zgłoszenia wraz z CV i listem motywacyjnym oraz próbką tekstu (w formie PDF, wydruku lub linku do tekstu opublikowanego w internecie), prosimy nadsyłać do 27 września 2017 mailowo na adres:
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi.
z dopiskiem „Zgłoszenie na stanowisko Specjalista ds. badań i analiz” zad.4/ zad. 7
W aplikacji prosimy zawrzeć klauzulę: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą o Ochronie Danych Osobowych z dnia 29.08.97 r. (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.).
IBE zastrzega sobie prawo skontaktowania się z wybranymi kandydatami. Wybrani kandydaci zostaną poinformowani telefonicznie.
Instytut Badań Edukacyjnych realizuje politykę równych szans w zatrudnieniu.
Data modyfikacji: 21.09.2017