Ekspert merytoryczny/ Ekspertka merytoryczna ds. walidacji - ZSK5, Zadanie 3 (Nr ref.: ZSK5/Z3/389/Ekspert merytoryczny-walidacja/2007)
Instytut Badań Edukacyjnych (IBE) jest placówką badawczą prowadzącą interdyscyplinarne badania naukowe oraz projekty wdrożeniowe dotyczące funkcjonowania i efektywności systemu edukacji, systemu kwalifikacji i rynku pracy. Instytut uczestniczy w krajowych i międzynarodowych projektach badawczych i wdrożeniowych, przygotowuje raporty, sporządza ekspertyzy oraz pełni funkcje doradcze. Zatrudnia 280 osób zajmujących się edukacją i rynkiem pracy, w tym uczeniem się przez całe życie – głównie socjologów, psychologów, pedagogów, ekonomistów, politologów. Nasi eksperci posiadają bogate doświadczenie zawodowe, obejmujące prace badawcze i wdrożeniowe, współpracę z partnerami społecznymi i biznesem, a także pracę dydaktyczną, pracę w administracji publicznej, agencjach badawczych oraz organizacjach pozarządowych.
Obecnie, z uwagi na rozwój ambitnych projektów unijnych o zasięgu ogólnopolskim poszukiwane są osoby do projektu systemowego „Wspieranie funkcjonowania i doskonalenie ZSK na rzecz wykorzystania oferowanych w nim rozwiązań do realizacji celów strategii rozwoju kraju” (ZSK 5) na stanowisko:
Ekspert merytoryczny/ Ekspertka merytoryczna ds. walidacji - ZSK5, Zadanie 3
Nr ref.: ZSK5/Z3/389/Ekspert merytoryczny-walidacja/2007
Stanowisko przyczynia się do realizacji następujących produktów zadania 3.: Raport z badania zapotrzebowania na wykorzystanie metod i narzędzi wspierających wdrożenie walidacji w oparciu o nowe technologie wśród różnych grup interesariuszy; Raport z działań pilotażowych związanych z testowaniem produktów wspierających wdrożenie walidacji w ramach ZSK oraz opisów kwalifikacji (standardów) istotnych z punktu widzenia funkcjonowania i rozwoju ZSK; Model działalności sekcji ZSK-lab wspierających: instytucje certyfikujące w zakresie walidacji w oparciu o wdrożenie aplikacji, doradców zawodowych w stosowaniu Metody Bilansu Kompetencji, osoby uczące się i pracodawców w stosowaniu Mojego Portfolio, interesariuszy systemu w realizowaniu zadań istotnych z punktu widzenia funkcjonowania i rozwoju ZSK; Opracowanych 5 standardów dotyczących realizowania zadań istotnych z punktu widzenia funkcjonowania i rozwoju ZSK.
Główne obowiązki:
- ścisła współpraca w zakresie realizacji celów merytorycznych zadania z ekspertem kluczowym zadania 3, w tym wspieranie eksperta kluczowego w realizacji celów i czuwanie nad merytoryczną jakością działań prowadzonych w zadaniu;
- inicjowanie i samodzielna realizacja zadań merytorycznych zgodnych z koncepcją realizacji celów zadania 3;
- prowadzenie badań i analiz w zakresie zapotrzebowania na wykorzystanie metod i narzędzi wspierających wdrożenie walidacji w oparciu o nowe technologie wśród różnych grup interesariuszy;
- opracowanie opisów kwalifikacji (standardów) dotyczących realizowania zadań istotnych z punktu widzenia funkcjonowania i rozwoju ZSK, w szczególności dotyczących prowadzenia walidacji;
- prowadzenie działań pilotażowych związanych z testowaniem produktów wspierających wdrożenie walidacji w ramach ZSK oraz testowaniem opisów kwalifikacji (standardów) istotnych z punktu widzenia funkcjonowania i rozwoju ZSK, w szczególności dotyczących prowadzenia walidacji;
- prowadzenie prac związanych z utrzymaniem i doskonaleniem produktów wspierających wdrożenie walidacji w ramach ZSK we współpracy z wybranymi interesariuszami z uwzględnieniem wniosków z pilotażu;
- prowadzenie prac związanych z opracowaniem modelu i uruchomieniem sekcji ZSK-lab (nazwa robocza) jako centrum wspierającego wdrażanie ZSK w oparciu o nowe technologie oraz budującego zasoby kadrowe systemu;
- przygotowywanie merytorycznej części dokumentacji niezbędnej do realizacji zadania 3, w tym merytorycznej części dokumentacji przetargowej dotyczącej zamówień publicznych na realizację działań zaplanowanych w zadaniu 3, współpraca z wykonawcą/cami;
- udział w opracowywaniu produktów zadania 3;
- bieżąca współpraca z wykonawcami usług zleconych;
- współtworzenie i redakcja merytoryczna publikacji powstałych w zadaniu 3;
- aktywny udział w krajowych i międzynarodowych konferencjach, seminariach oraz spotkaniach z interesariuszami, dotyczących różnych aspektów funkcjonowania systemu kwalifikacji, w szczególności gromadzenia i uznawania i efektów uczenia się.
Wymagania:
- minimum 2-letnie doświadczenie w pracy w obszarze ZRK lub/ i ZSK;
- co najmniej 3-letnie doświadczenie zawodowe w danym obszarze i praktyczna znajomość zagadnień w obszarze związanym z zakresem merytorycznym danego zadania projektu - badania społeczne, badania UX, walidacja, doradztwo zawodowe lub innowacje edukacyjne / z obszaru rynku pracy;
- minimum 3-letnie doświadczenie zawodowe w zakresie prac analitycznych/ badawczych/ koncepcyjnych/ związanych z opracowywaniem strategii działań itd.;
- wiedza ekspercka w zakresie obszaru merytorycznego, w którego realizację jest zaangażowany ekspert - badania społeczne, badania UX, walidacja, doradztwo zawodowe lub innowacje edukacyjne / dot. rynku pracy;
- wiedza ekspercka z zakresu założeń Zintegrowanego Systemu Kwalifikacji;
- wykształcenie: wyższe (preferowane w zakresie nauk społecznych, humanistycznych lub ekonomicznych), wykształcenie kierunkowe w obszarze badań UX lub stopień naukowy doktora będą dodatkowym atutem;
- bardzo dobra znajomość języka angielskiego – min. poziom B2;
- w zależności od zadania umiejętności prezentacji i wystąpień publicznych oraz doświadczenie w tym zakresie;
- umiejętność współpracy w zespole;
- umiejętność samodzielnej organizacji własnej pracy oraz współpracy z partnerami zewnętrznymi lub wykonawcami;
- umiejętność przekazywania wiedzy i informacji;
- umiejętność posługiwania się narzędziami pracy online (m.in. poczta internetowa, kalendarze, wideo konferencje, chmury), w tym mile widziana znajomość Google Suit, Slacka, Trello i Miro;
- umiejętność posługiwania się pakietem MS Office, w tym tworzenie i modyfikowanie dokumentów w trybie rejestrowania zmian, tworzenie aktywnych formularzy, porównywanie dokumentów.
Oferujemy:
- udział w nowatorskim i ambitnym projekcie z dziedziny polityki edukacyjnej;
- wysoki poziom dynamiki i samodzielności działania w odniesieniu do założeń projektu;
- realizację i rozwój kompetencji projektowych na wysokim poziomie;
- pakiet benefitów, tj. karta OK System, ZFŚS;
- możliwość skorzystania na preferencyjnych warunkach z ubezpieczenia grupowego oraz prywatnej medycyny pracy.
Warunki zatrudnienia:
- zatrudnienie na umowę o pracę w wymiarze 1.0;
- wynagrodzenie 7500.00-8000.00 zł brutto. Wysokość wynagrodzenia będzie zależeć od stopnia spełnienia warunków określonych w ogłoszeniu.
- umowa na 3-miesięczny okres próbny, a następnie na czas realizacji Projektu do 31.12.2022;
- podstawowy system czasu pracy (aktualnie praca w systemie hybrydowym).
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie CV i listu motywacyjnego w terminie do 08.08.2021 r. na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi.
Prosimy o wpisanie w tytule e-maila Nr ref.: ZSK5/Z3/389/Ekspert merytoryczny-walidacja/2007
Instytut Badań Edukacyjnych realizuje politykę równych szans w zatrudnieniu.
Po etapie analizy wszystkich aplikacji, skontaktujemy się z wybranymi kandydatami i kandydatkami.
Prosimy kandydatów i kandydatki o dołączenie Oświadczeń:
- Oświadczenie o zgodzie na przetwarzanie danych osobowych w kolejnych rekrutacjach:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu wykorzystania ich w kolejnych naborach prowadzonych przez IBE przez okres najbliższych 6 miesięcy” – w przypadku chęci uczestnictwa w kolejnych naborach prowadzonych przez IBE przez okres najbliższych 6 miesięcy.
- Oświadczenie o zgodzie na przetwarzanie szczególnych kategorii danych osobowych:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie szczególnych kategorii danych osobowych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, które zamieściłem w liście motywacyjnym oraz załączonych do niego dokumentach” – jeśli w składanych dokumentach zawarte są szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO.
Informacja o przetwarzaniu danych osób ubiegających się o zatrudnienie
Administrator
Administratorem Państwa danych przetwarzanych w ramach procesu rekrutacji jest Instytut Badań Edukacyjnych z siedzibą w Warszawie (01-180), przy ul. Górczewskiej 8 (IBE), jako pracodawca.
Inspektor ochrony danych
Mogą się Państwo kontaktować z inspektorem ochrony danych osobowych pod adresem poczty elektronicznej: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi. , telefonicznie pod nr.: 22 2417143 lub wysyłając korespondencję na adres siedziby IBE.
Cel i podstawy przetwarzania
Państwa dane osobowe w zakresie wskazanym w przepisach prawa pracy (art. 221 Kodeksu pracy) będą przetwarzane w celu przeprowadzenia obecnego postępowania rekrutacyjnego (art. 6 ust. 1 lit. b RODO[1]), natomiast inne dane – na podstawie Państwa zgody (art. 6 ust. 1 lit. a RODO), która może zostać cofnięta w dowolnym momencie, bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
IBE będzie przetwarzał Państwa dane osobowe, także w kolejnych naborach pracowników, jeżeli wyrażą Państwo na to zgodę (art. 6 ust. 1 lit. a RODO), która może zostać cofnięta w dowolnym momencie, bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
Jeżeli w dokumentach zawarte są dane szczególnych kategorii, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, konieczna będzie Państwa zgoda na ich przetwarzanie (art. 9 ust. 2 lit. a RODO), która może zostać cofnięta w dowolnym momencie, bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
Odbiorcy danych osobowych
Odbiorcami Państwa danych osobowych będą pracownicy IBE, upoważnieni do przetwarzania danych osób ubiegających się o zatrudnienie w IBE.
Okres przechowywania danych
Państwa dane zgromadzone w obecnym procesie rekrutacyjnym będą przechowywane do zakończenia procesu rekrutacji.
W przypadku wyrażonej przez Państwa zgody na wykorzystywanie danych osobowych dla celów przyszłych rekrutacji, Państwa dane będą wykorzystywane przez 6 miesięcy.
Prawa osób, których dane dotyczą
Mają Państwo poniższe prawa:
1) prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
2) prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
3) prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
4) prawo do usunięcia danych osobowych;
5) prawo do wniesienia skargi do Prezesa UODO (na adres Urzędu Ochrony Danych Osobowych,
ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
Informacja o wymogu podania danych
Podanie przez Państwa danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy jest niezbędne, aby uczestniczyć w postępowaniu rekrutacyjnym. Podanie przez Państwa innych danych jest dobrowolne.
[1] Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1).
Instytut Badań Edukacyjnych (IBE) jest placówką badawczą prowadzącą interdyscyplinarne badania naukowe oraz projekty wdrożeniowe dotyczące funkcjonowania i efektywności systemu edukacji, systemu kwalifikacji i rynku pracy. Instytut uczestniczy w krajowych i międzynarodowych projektach badawczych i wdrożeniowych, przygotowuje raporty, sporządza ekspertyzy oraz pełni funkcje doradcze. Zatrudnia 280 osób zajmujących się edukacją i rynkiem pracy, w tym uczeniem się przez całe życie – głównie socjologów, psychologów, pedagogów, ekonomistów, politologów. Nasi eksperci posiadają bogate doświadczenie zawodowe, obejmujące prace badawcze i wdrożeniowe, współpracę z partnerami społecznymi i biznesem, a także pracę dydaktyczną, pracę w administracji publicznej, agencjach badawczych oraz organizacjach pozarządowych.
Obecnie, z uwagi na rozwój ambitnych projektów unijnych o zasięgu ogólnopolskim poszukiwane są osoby do projektu systemowego „Wspieranie funkcjonowania i doskonalenie ZSK na rzecz wykorzystania oferowanych w nim rozwiązań do realizacji celów strategii rozwoju kraju” (ZSK 5) na stanowisko:
Ekspert merytoryczny/ Ekspertka merytoryczna ds. walidacji
- ZSK5, Zadanie 3
Nr ref.: ZSK5/Z3/389/Ekspert merytoryczny-walidacja/2007
Stanowisko przyczynia się do realizacji następujących produktów zadania 3.: Raport z badania zapotrzebowania na wykorzystanie metod i narzędzi wspierających wdrożenie walidacji w oparciu o nowe technologie wśród różnych grup interesariuszy; Raport z działań pilotażowych związanych z testowaniem produktów wspierających wdrożenie walidacji w ramach ZSK oraz opisów kwalifikacji (standardów) istotnych z punktu widzenia funkcjonowania i rozwoju ZSK; Model działalności sekcji ZSK-lab wspierających: instytucje certyfikujące w zakresie walidacji w oparciu o wdrożenie aplikacji, doradców zawodowych w stosowaniu Metody Bilansu Kompetencji, osoby uczące się i pracodawców w stosowaniu Mojego Portfolio, interesariuszy systemu w realizowaniu zadań istotnych z punktu widzenia funkcjonowania i rozwoju ZSK; Opracowanych 5 standardów dotyczących realizowania zadań istotnych z punktu widzenia funkcjonowania i rozwoju ZSK.
Główne obowiązki:
● Ścisła współpraca w zakresie realizacji celów merytorycznych zadania z ekspertem kluczowym zadania 3, w tym wspieranie eksperta kluczowego w realizacji celów i czuwanie nad merytoryczną jakością działań prowadzonych w zadaniu.
● Inicjowanie i samodzielna realizacja zadań merytorycznych zgodnych z koncepcją realizacji celów zadania 3.
● Prowadzenie badań i analiz w zakresie zapotrzebowania na wykorzystanie metod i narzędzi wspierających wdrożenie walidacji w oparciu o nowe technologie wśród różnych grup interesariuszy.
● Opracowanie opisów kwalifikacji (standardów) dotyczących realizowania zadań istotnych z punktu widzenia funkcjonowania i rozwoju ZSK, w szczególności dotyczących prowadzenia walidacji
● Prowadzenie działań pilotażowych związanych z testowaniem produktów wspierających wdrożenie walidacji w ramach ZSK oraz testowaniem opisów kwalifikacji (standardów) istotnych z punktu widzenia funkcjonowania i rozwoju ZSK, w szczególności dotyczących prowadzenia walidacji.
● Prowadzenie prac związanych z utrzymaniem i doskonaleniem produktów wspierających wdrożenie walidacji w ramach ZSK we współpracy z wybranymi interesariuszami z uwzględnieniem wniosków z pilotażu.
● Prowadzenie prac związanych z opracowaniem modelu i uruchomieniem sekcji ZSK-lab (nazwa robocza) jako centrum wspierającego wdrażanie ZSK w oparciu o nowe technologie oraz budującego zasoby kadrowe systemu.
● Przygotowywanie merytorycznej części dokumentacji niezbędnej do realizacji zadania 3, w tym merytorycznej części dokumentacji przetargowej dotyczącej zamówień publicznych na realizację działań zaplanowanych w zadaniu 3, współpraca z wykonawcą/cami.
● Udział w opracowywaniu produktów zadania 3.
● Bieżąca współpraca z wykonawcami usług zleconych.
● Współtworzenie i redakcja merytoryczna publikacji powstałych w zadaniu 3.
● Aktywny udział w krajowych i międzynarodowych konferencjach, seminariach oraz spotkaniach z interesariuszami, dotyczących różnych aspektów funkcjonowania systemu kwalifikacji, w szczególności gromadzenia i uznawania i efektów uczenia się.
Wymagania:
● minimum 2-letnie doświadczenie w pracy w obszarze ZRK lub/ i ZSK;
● co najmniej 3-letnie doświadczenie zawodowe w danym obszarze i praktyczna znajomość zagadnień w obszarze związanym z zakresem merytorycznym danego zadania projektu - badania społeczne, badania UX, walidacja, doradztwo zawodowe lub innowacje edukacyjne / z obszaru rynku pracy;
● minimum 3-letnie doświadczenie zawodowe w zakresie prac analitycznych/ badawczych/ koncepcyjnych/ związanych z opracowywaniem strategii działań itd.;
● wiedza ekspercka w zakresie obszaru merytorycznego, w którego realizację jest zaangażowany ekspert - badania społeczne, badania UX, walidacja, doradztwo zawodowe lub innowacje edukacyjne / dot. rynku pracy;
● wiedza ekspercka z zakresu założeń Zintegrowanego Systemu Kwalifikacji;
● wykształcenie: wyższe (preferowane w zakresie nauk społecznych, humanistycznych lub ekonomicznych), wykształcenie kierunkowe w obszarze badań UX lub stopień naukowy doktora będą dodatkowym atutem;
● bardzo dobra znajomość języka angielskiego – min. poziom B2;
● w zależności od zadania umiejętności prezentacji i wystąpień publicznych oraz doświadczenie w tym zakresie;
● umiejętność współpracy w zespole;
● umiejętność samodzielnej organizacji własnej pracy oraz współpracy z partnerami zewnętrznymi lub wykonawcami;
● umiejętność przekazywania wiedzy i informacji;
● umiejętność posługiwania się narzędziami pracy online (m.in. poczta internetowa, kalendarze, wideo konferencje, chmury), w tym mile widziana znajomość Google Suit, Slacka, Trello i Miro;
● umiejętność posługiwania się pakietem MS Office, w tym tworzenie i modyfikowanie dokumentów w trybie rejestrowania zmian, tworzenie aktywnych formularzy, porównywanie dokumentów.
Oferujemy:
● udział w nowatorskim i ambitnym projekcie z dziedziny polityki edukacyjnej;
● wysoki poziom dynamiki i samodzielności działania w odniesieniu do założeń projektu;
● realizację i rozwój kompetencji projektowych na wysokim poziomie;
● pakiet benefitów, tj. karta OK System, ZFŚS;
● możliwość skorzystania na preferencyjnych warunkach z ubezpieczenia grupowego oraz prywatnej medycyny pracy.
Warunki zatrudnienia:
● zatrudnienie na umowę o pracę w wymiarze 1.0 lub 0.5 etatu;
● wynagrodzenie 7500.00-8000.00 zł brutto przy zatrudnieniu w wymiarze 1.0 etatu lub 3 750.00 – 4 000.00 zł brutto przy zatrudnieniu w wymiarze 0.5 etatu. Wysokość wynagrodzenia będzie zależeć od stopnia spełnienia warunków określonych w ogłoszeniu.
● umowa na 3-miesięczny okres próbny, a następnie na czas realizacji Projektu do 31.12.2022;
● podstawowy system czasu pracy (aktualnie praca w systemie hybrydowym).
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie CV i listu motywacyjnego w terminie do 08.08.2021 r. na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi.
Prosimy o wpisanie w tytule e-maila Nr ref.: ZSK5/Z3/389/Ekspert merytoryczny-walidacja/2007
Instytut Badań Edukacyjnych realizuje politykę równych szans w zatrudnieniu.
Po etapie analizy wszystkich aplikacji, skontaktujemy się z wybranymi kandydatami
i kandydatkami.
Prosimy kandydatów i kandydatki o dołączenie Oświadczeń:
- Oświadczenie o zgodzie na przetwarzanie danych osobowych w kolejnych rekrutacjach:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu wykorzystania ich w kolejnych naborach prowadzonych przez IBE przez okres najbliższych 6 miesięcy” – w przypadku chęci uczestnictwa w kolejnych naborach prowadzonych przez IBE przez okres najbliższych 6 miesięcy.
- Oświadczenie o zgodzie na przetwarzanie szczególnych kategorii danych osobowych:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie szczególnych kategorii danych osobowych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, które zamieściłem w liście motywacyjnym oraz załączonych do niego dokumentach” – jeśli w składanych dokumentach zawarte są szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO.
Informacja o przetwarzaniu danych osób ubiegających się o zatrudnienie
Administrator
Administratorem Państwa danych przetwarzanych w ramach procesu rekrutacji jest Instytut Badań Edukacyjnych z siedzibą w Warszawie (01-180), przy ul. Górczewskiej 8 (IBE), jako pracodawca.
Inspektor ochrony danych
Mogą się Państwo kontaktować z inspektorem ochrony danych osobowych pod adresem poczty elektronicznej: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi. , telefonicznie pod nr.: 22 2417143 lub wysyłając korespondencję na adres siedziby IBE.
Cel i podstawy przetwarzania
Państwa dane osobowe w zakresie wskazanym w przepisach prawa pracy (art. 221 Kodeksu pracy) będą przetwarzane w celu przeprowadzenia obecnego postępowania rekrutacyjnego (art. 6 ust. 1 lit. b RODO[1]), natomiast inne dane – na podstawie Państwa zgody (art. 6 ust. 1 lit. a RODO), która może zostać cofnięta w dowolnym momencie, bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
IBE będzie przetwarzał Państwa dane osobowe, także w kolejnych naborach pracowników, jeżeli wyrażą Państwo na to zgodę (art. 6 ust. 1 lit. a RODO), która może zostać cofnięta w dowolnym momencie, bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
Jeżeli w dokumentach zawarte są dane szczególnych kategorii, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, konieczna będzie Państwa zgoda na ich przetwarzanie (art. 9 ust. 2 lit. a RODO), która może zostać cofnięta w dowolnym momencie, bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
Odbiorcy danych osobowych
Odbiorcami Państwa danych osobowych będą pracownicy IBE, upoważnieni do przetwarzania danych osób ubiegających się o zatrudnienie w IBE.
Okres przechowywania danych
Państwa dane zgromadzone w obecnym procesie rekrutacyjnym będą przechowywane do zakończenia procesu rekrutacji.
W przypadku wyrażonej przez Państwa zgody na wykorzystywanie danych osobowych dla celów przyszłych rekrutacji, Państwa dane będą wykorzystywane przez 6 miesięcy.
Prawa osób, których dane dotyczą
Mają Państwo poniższe prawa:
1) prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
2) prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
3) prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
4) prawo do usunięcia danych osobowych;
5) prawo do wniesienia skargi do Prezesa UODO (na adres Urzędu Ochrony Danych Osobowych,
ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
Informacja o wymogu podania danych
Podanie przez Państwa danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy jest niezbędne, aby uczestniczyć w postępowaniu rekrutacyjnym. Podanie przez Państwa innych danych jest dobrowolne.
[1] Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1).