Ekspert/Ekspertka - Zadanie 2 w Projekcie ZRK2 (Nr ref.: ZRK2/Z2/421/Ekspert/1612/BIP )

Instytut Badań Edukacyjnych (IBE) jest placówką badawczą prowadzącą interdyscyplinarne badania naukowe oraz projekty wdrożeniowe dotyczące funkcjonowania i efektywności systemu edukacji w Polsce, a także powiązań edukacji z rynkiem pracy. Instytut uczestniczy w krajowych i międzynarodowych projektach badawczych i wdrożeniowych, przygotowuje raporty, sporządza ekspertyzy oraz pełni funkcje doradcze. W Instytucie pracuje 280 osób zajmujących się edukacją i rynkiem pracy, w tym uczeniem się przez całe życie. Zatrudniamy socjologów, psychologów, pedagogów, ekonomistów i politologów. Nasi pracownicy to w większości wybitni specjaliści w swoich dziedzinach, posiadający bogate doświadczenie zawodowe obejmujące prace badawcze i wdrożeniowe, współpracę z partnerami społecznymi, w tym biznesem, a także pracę dydaktyczną, pracę w administracji publicznej, marketingowych organizacjach badania rynku i opinii oraz organizacjach pozarządowych.

W związku z realizacją projektu pozakonkursowego “Prowadzenie i rozwój Zintegrowanego Rejestru Kwalifikacji (etap 2)”, Instytut Badań Edukacyjnych poszukuje osoby na stanowisko:

 

 

Ekspert/Ekspertka

- Zadanie 2 w Projekcie ZRK2

 

 

Miejsce pracy: Warszawa

Nr ref.: ZRK2/Z2/421/Ekspert/1612/BIP

 

Osoba zatrudniona na stanowisku eksperta będzie odpowiedzialna zarealizację działań przewidzianych do wykonania w Zadaniu 2: “Monitorowanie Zintegrowanego Systemu Kwalifikacji” w projekcie “Prowadzenie i rozwój Zintegrowanego Rejestru kwalifikacji.

 

 

Do obowiązków eksperta/ekspertki będzie należało m.in.:

  • gromadzenie, przechowywanie, analiza oraz udostępnianie ministrom właściwym, ministrowi koordynatorowi oraz Radzie Interesariuszy raportów i sprawozdań instytucji certyfikujących i podmiotów zewnętrznego zapewniania jakości, współpraca w tym zakresie z tymi podmiotami, monitorowanie terminowości,
  • wypracowywanie rekomendacji do przygotowania drugiej wersji narzędzia do sprawozdawczości dla instytucji certyfikujących i podmiotów zewnętrznego zapewniania jakości, współpraca z informatykami wykonującymi narzędzie, wdrożenie (szkolenia dla użytkowników, przygotowanie instrukcji), obsługa użytkowników narzędzia,
  • konsultacje z zespołami projektów ZSK4 i ZSK5 wspierającymi instytucje certyfikujące i PZZJ-ty, ministrem koordynatorem, ministrami właściwymi w zakresie przygotowania drugiej wersji ww. narzędzia,
  • przygotowanie wkładu merytorycznego do dokumentacji przetargowej dot. badań i ekspertyz, w szczególności badań UX ww. narzędzia,
  • udział w monitorowaniu ZRK oraz analizie narzędzi oferowanych interesariuszom w ramach ZSK pod kątem możliwości integracji i optymalizacji ich funkcjonalności z perspektywy potrzeb i możliwości użytkowników końcowych,
  • udział w wypracowaniu projektu opisu systemu monitorowania ZSK oraz realizacji działań związanych z wdrożeniem systemu monitorowania,
  • współpraca z ekspertem kluczowym oraz liderem projektu i pracownikami projektu, głównie z zadania 2,
  • współpraca z innymi zadaniami projektu oraz z zespołami projektów ZSK w celu realizacji działań przewidzianych w Zadaniu 2.

 

Wymagania wobec kandydatów i kandydatek:

  • min. 5 lat doświadczenie zawodowe, w tym doświadczenie w realizacji projektów finansowanych z funduszy europejskich,
  • wiedzę ekspercką w zakresie budowy i zasad funkcjonowania ZSK, w tym procesów systemowych i instytucji funkcjonujących w ZSK,
  • bardzo dobrą znajomość uregulowań prawnych dotyczących ZSK, w tym ustawy o ZSK,
  • doświadczenie w realizacji działań wdrożeniowych w obszarze ZSK,
  • doświadczenie w projektowaniu rozwiązań systemowych,
  • umiejętności analityczne.

Dodatkowym atutem będzie:

  • obsługa przetargów publicznych na duże kwoty (przygotowanie dokumentacji oraz współpraca z wykonawcą),
  • doświadczenie w realizowaniu przeglądów badań społecznych lub edukacyjnych oraz umiejętność planowania badań.

Oferujemy:

  • pakiet benefitów, tj. karta Medicover Sport, ZFŚS,
  • możliwość korzystania na preferencyjnych warunkach z ubezpieczenia grupowego oraz prywatnej medycyny pracy,
  • udział w nowatorskich projektach z dziedziny polityki edukacyjnej, w tym w doskonaleniu ich założeń,
  • unikatową możliwość uczestniczenia w tworzeniu rozwiązań edukacyjnych,
  • wysoki poziom dynamiki i samodzielności działania w odniesieniu do założeń projektu.

Warunki zatrudnienia:

  • zatrudnienie na umowę o pracę w wymiarze 1 etatu,
  • umowa na 3-miesięczny okres próbny z perspektywą zawarcia umowy na czas realizacji projektu tj. do 31.03.2023 roku,
  • wynagrodzenie uzależnione od doświadczenia zawodowego i kompetencji wymaganych na stanowisku,
  • podstawowy system czasu pracy (aktualnie praca w systemie hybrydowym).

Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie CV i listu motywacyjnego w terminie

do 02.01.2022 r. na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi.

Prosimy o wpisanie w tytule e-maila: nr ref.: ZRK2/Z2/421/Ekspert/1612/BIP

 

Po etapie analizy wszystkich aplikacji, skontaktujemy się z wybranymi kandydatami i kandydatkami.

Instytut Badań Edukacyjnych realizuje politykę równych szans w zatrudnieniu.

 

Prosimy kandydatów i kandydatki o dołączenie Oświadczeń:

  1. Oświadczenie o zgodzie na przetwarzanie danych osobowych w kolejnych rekrutacjach:

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu wykorzystania ich w kolejnych naborach prowadzonych przez IBE przez okres najbliższych 6 miesięcy” – w przypadku chęci uczestnictwa w kolejnych naborach prowadzonych przez IBE przez okres najbliższych 6 miesięcy.

  1. Oświadczenie o zgodzie na przetwarzanie szczególnych kategorii danych osobowych:

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie szczególnych kategorii danych osobowych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, które zamieściłem w CV, liście motywacyjnym lub załączonych do niego dokumentach” – jeśli w składanych dokumentach zawarte są szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO.

Informacja o przetwarzaniu danych osób ubiegających się o zatrudnienie

Administrator

Administratorem Państwa danych przetwarzanych w ramach procesu rekrutacji jest Instytut Badań Edukacyjnych z siedzibą w Warszawie (01-180), przy ul. Górczewskiej 8 (IBE), jako pracodawca.

Inspektor ochrony danych

Mogą się Państwo kontaktować z inspektorem ochrony danych osobowych pod adresem poczty elektronicznej: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi. , telefonicznie pod nr.: 22 2417143 lub wysyłając korespondencję na adres siedziby IBE.

Cel i podstawy przetwarzania

Państwa dane osobowe w zakresie wskazanym w przepisach prawa pracy (art. 221 Kodeksu pracy) będą przetwarzane w celu przeprowadzenia obecnego postępowania rekrutacyjnego (art. 6 ust. 1 lit. b RODO[1]), natomiast inne dane – na podstawie Państwa zgody (art. 6 ust. 1 lit. a RODO), która może zostać cofnięta w dowolnym momencie, bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.

IBE będzie przetwarzał Państwa dane osobowe, także w kolejnych naborach pracowników, jeżeli wyrażą Państwo na to zgodę (art. 6 ust. 1 lit. a RODO), która może zostać cofnięta w dowolnym momencie, bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.

Jeżeli w dokumentach zawarte są dane szczególnych kategorii, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, konieczna będzie Państwa zgoda na ich przetwarzanie (art. 9 ust. 2 lit. a RODO), która może zostać cofnięta w dowolnym momencie, bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.

Odbiorcy danych osobowych

Odbiorcami Państwa danych osobowych będą pracownicy IBE, upoważnieni do przetwarzania danych osób ubiegających się o zatrudnienie w IBE.

Okres przechowywania danych

Państwa dane zgromadzone w obecnym procesie rekrutacyjnym będą przechowywane do zakończenia procesu rekrutacji.

W przypadku wyrażonej przez Państwa zgody na wykorzystywanie danych osobowych dla celów przyszłych rekrutacji, Państwa dane będą wykorzystywane przez 6 miesięcy.

Prawa osób, których dane dotyczą

Mają Państwo poniższe prawa:

1)     prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;

2)     prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;

3)     prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;

4)     prawo do usunięcia danych osobowych;

5)   prawo do wniesienia skargi do Prezesa UODO (na adres Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).

Informacja o wymogu podania danych

Podanie przez Państwa danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy jest niezbędne, aby uczestniczyć w postępowaniu rekrutacyjnym. Podanie przez Państwa innych danych jest dobrowolne.

[1] Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1).

                                                                                                      

  

Dodatkowe informacje