Ekspert - badacz UX (IBE/ZRU/498/Ekspert-badacz UX/1507/BIP)

Instytut Badań Edukacyjnych (IBE) jest placówką badawczą prowadzącą interdyscyplinarne badania naukowe oraz projekty wdrożeniowe dotyczące funkcjonowania i efektywności systemu edukacji w Polsce, a także powiązań edukacji z rynkiem pracy. Instytut uczestniczy w krajowych i międzynarodowych projektach badawczych i wdrożeniowych, przygotowuje raporty, sporządza ekspertyzy oraz pełni funkcje doradcze. W Instytucie pracuje ponad 300 osób zajmujących się edukacją i rynkiem pracy, w tym uczeniem się przez całe życie. Zatrudniamy socjologów, psychologów, pedagogów, ekonomistów i politologów. Nasi pracownicy to w większości wybitni specjaliści w swoich dziedzinach, posiadający bogate doświadczenie zawodowe obejmujące prace badawcze i wdrożeniowe, współpracę z partnerami społecznymi, w tym biznesem, a także pracę dydaktyczną, pracę w administracji publicznej, marketingowych organizacjach badania rynku i opinii oraz organizacjach pozarządowych.

W związku z rozwojem struktury IBE i realizacją zadań tworzenia, utrzymania i rozwijania narzędzi cyfrowych wspierających system oświaty i wychowania oraz system szkolnictwa wyższego i nauki konieczne stało się zatrudnienie pracownika na stanowisku:

 

Ekspert - badacz UX 


Liczba etatów: 3


Miejsce pracy: Warszawa

 

Nr ref.:IBE/ZRU/498/Ekspert-badacz UX/1507/BIP

 

 

Główne obowiązki

Do zadań osoby zatrudnionej na stanowisku Ekspert – badacz UX w Instytucie Badań Edukacyjnych będzie należało:

  • badanie potrzeb użytkowników za pomocą ankiet i wywiadów pogłębionych;
  • analiza danych statystycznych i sporządzanie rekomendacji;
  • analiza istniejących rozwiązań, proponowanie kierunków rozwoju realizacji e-usług;
  • tworzenie rozwiązań w modelu service design;
  • analiza projektów i systemów pod względem użyteczności i dostępności cyfrowej;
  • praca nad design systemem, analiza komponentów, sporządzanie dokumentacji, analiza istniejących rozwiązań w obszarze edukacji;
  • współpraca z programistami w celu wypracowania najlepszych rozwiązań;
  • analiza trendów rynkowych i cykliczne proponowanie rozwiązań opartych o nowe trendy oraz najlepsze praktyki;
  • prowadzenie szkoleń z zakresu użyteczności dla pracowników obszaru edukacji.

 


Wymagania wobec kandydatów i kandydatek:

  • minimum 2 lata doświadczenia zawodowego;
  • doświadczenie w projektowaniu AI dla serwisów portalowych w części informacyjnej oraz e-usługowej;
  • doświadczenie w zbieraniu informacji o potrzebach użytkowników, przeprowadzaniu ankiet oraz wywiadów – zarówno zdalnie jak i bezpośrednio;
  • doświadczenie w opracowywaniu raportów z badań;
  • doświadczenie w analizie systemów pod względem użyteczności adresowanych do bardzo dużych grup użytkowników (ponad 1 mln. miesięcznie);
  • znajomość technologii webowych, świadomość zagadnień RWD, AWD;
  • doświadczenie we współpracy z projektantami UI, programistami i innymi członkami zespołów SCRUMowych;
  • doświadczenie w przeprowadzaniu testów i badań użyteczności;
  • zdolności i umiejętności analityczne;
  • umiejętność tworzenia dokumentacji technicznej;
  • samodzielność w zdobywaniu potrzebnych informacji;
  • zdolność szybkiego uczenia się;
  • umiejętność pracy w zespole.

 

Dodatkowy atutem będzie:

  • doświadczenie w projektowaniu interfejsów portalowych w zakresie informacji i e-usług dla administracji publicznej

 

Oferujemy:

  • świadczenia w ramach ZFŚS;
  • możliwość korzystania na preferencyjnych warunkach z ubezpieczenia grupowego oraz prywatnej medycyny pracy;
  • udział w nowatorskich projektach z dziedziny polityki edukacyjnej, w tym w doskonaleniu ich założeń;
  • pracę w zespole dzielącym się wiedzą.

 

Warunki zatrudnienia:

  • zatrudnienie na umowę o pracę;
  • wymiar etatu: 1.0;
  • wynagrodzenie zasadnicze miesięczne: 10 000,00 - 13 000,00 zł brutto,
  • umowa na okres próbny z perspektywą zawarcia umowy na czas określony;
  • system czasu pracy: zadaniowy; obecnie praca w „trybie hybrydowym”

 

Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie CV i listu motywacyjnego do 26.07.2022 r. na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi.

 

Prosimy o wpisanie w tytule e-maila nr ref.: IBE/ZRU/498/Ekspert-badacz UX/1507/BIP

 

Po etapie analizy wszystkich aplikacji, skontaktujemy się z wybranymi kandydatami i kandydatkami.

 

Instytut Badań Edukacyjnych realizuje politykę równych szans w zatrudnieniu.

 

Prosimy kandydatów i kandydatki o dołączenie Oświadczeń:

  1. Oświadczenie o zgodzie na przetwarzanie danych osobowych w kolejnych rekrutacjach:

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu wykorzystania ich w kolejnych naborach prowadzonych przez IBE przez okres najbliższych 6 miesięcy” – w przypadku chęci uczestnictwa w kolejnych naborach prowadzonych przez IBE przez okres najbliższych 6 miesięcy.

  1. Oświadczenie o zgodzie na przetwarzanie szczególnych kategorii danych osobowych:

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie szczególnych kategorii danych osobowych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, które zamieściłem w CV, liście motywacyjnym lub załączonych do niego dokumentach” – jeśli w składanych dokumentach zawarte są szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO.

 

Informacja o przetwarzaniu danych osób ubiegających się o zatrudnienie

Administrator

Administratorem Państwa danych przetwarzanych w ramach procesu rekrutacji jest Instytut Badań Edukacyjnych z siedzibą w Warszawie (01-180), przy ul. Górczewskiej 8 (IBE), jako pracodawca.

 

Inspektor ochrony danych

Mogą się Państwo kontaktować z inspektorem ochrony danych osobowych pod adresem poczty elektronicznej: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi. , telefonicznie pod nr.: 22 2417143 lub wysyłając korespondencję na adres siedziby IBE.

 

Cel i podstawy przetwarzania

Państwa dane osobowe w zakresie wskazanym w przepisach prawa pracy (art. 221 Kodeksu pracy) będą przetwarzane w celu przeprowadzenia obecnego postępowania rekrutacyjnego (art. 6 ust. 1 lit. b RODO[1]), natomiast inne dane – na podstawie Państwa zgody (art. 6 ust. 1 lit. a RODO), która może zostać cofnięta w dowolnym momencie, bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.

IBE będzie przetwarzał Państwa dane osobowe, także w kolejnych naborach pracowników, jeżeli wyrażą Państwo na to zgodę (art. 6 ust. 1 lit. a RODO), która może zostać cofnięta w dowolnym momencie, bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.

Jeżeli w dokumentach zawarte są dane szczególnych kategorii, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, konieczna będzie Państwa zgoda na ich przetwarzanie (art. 9 ust. 2 lit. a RODO), która może zostać cofnięta w dowolnym momencie, bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.

 

Odbiorcy danych osobowych

Odbiorcami Państwa danych osobowych będą pracownicy IBE, upoważnieni do przetwarzania danych osób ubiegających się o zatrudnienie w IBE.

 

Okres przechowywania danych

Państwa dane zgromadzone w obecnym procesie rekrutacyjnym będą przechowywane do zakończenia procesu rekrutacji.

W przypadku wyrażonej przez Państwa zgody na wykorzystywanie danych osobowych dla celów przyszłych rekrutacji, Państwa dane będą wykorzystywane przez 6 miesięcy.

 

Prawa osób, których dane dotyczą

Mają Państwo poniższe prawa:

1)     prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;

2)     prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;

3)     prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;

4)     prawo do usunięcia danych osobowych;

5)     prawo do wniesienia skargi do Prezesa UODO (na adres Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).

 

Informacja o wymogu podania danych

Podanie przez Państwa danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy jest niezbędne, aby uczestniczyć w postępowaniu rekrutacyjnym. Podanie przez Państwa innych danych jest dobrowolne.

[1] Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1).

                                                                                                      

  

Dodatkowe informacje