Specjalista ds. seminariów (Nr ref.: ZSK4/Z3/529/Specjalista ds. seminariów/2609/BIP)

Instytut Badań Edukacyjnych (IBE) jest placówką badawczą prowadzącą interdyscyplinarne badania naukowe oraz projekty wdrożeniowe dotyczące funkcjonowania i efektywności systemu edukacji w Polsce, a także powiązań edukacji z rynkiem pracy. Instytut uczestniczy w krajowych i międzynarodowych projektach badawczych i wdrożeniowych, przygotowuje raporty, sporządza ekspertyzy oraz pełni funkcje doradcze. W Instytucie pracuje ponad 300 osób zajmujących się edukacją i rynkiem pracy, w tym uczeniem się przez całe życie. Zatrudniamy socjologów, psychologów, pedagogów, ekonomistów i politologów. Nasi pracownicy to w większości wybitni specjaliści w swoich dziedzinach, posiadający bogate doświadczenie zawodowe obejmujące prace badawcze i wdrożeniowe, współpracę z partnerami społecznymi, w tym biznesem, a także pracę dydaktyczną, pracę w administracji publicznej, marketingowych organizacjach badania rynku i opinii oraz organizacjach pozarządowych.

W związku z realizacją projektu systemowego finansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego pt. „Wsparcie rozwoju ZSK w szczególności na poziomie regionalnym poprzez wdrażanie rozwiązań i inicjatyw skierowanych do użytkowników końcowych systemu” (ZSK 4), Instytut Badań Edukacyjnych poszukuje osoby na stanowisko:

 

 

Specjalista ds. seminariów 

Miejsce pracy: Warszawa

Nr ref.: ZSK4/Z3/529/Specjalista ds. seminariów/2609/BIP

 

Główne obowiązki:

Do obowiązków osoby zatrudnionej na stanowisku Specjalisty ds. seminariów będzie należało między innymi:

  • współpraca z firmą seminaryjną przy każdorazowej realizacji seminarium informacyjnego, spotkania roboczego itd. dotyccą m.in. akceptacji nadesłanych ofert miejsc, w których odbywają się realizowane wydarzenia, stały kontakt z przedstawicielami firmy seminaryjnej, współpraca merytoryczna w ramach opracowania dokumentacji merytorycznej niezbędnej do późniejszego rozliczenia zrealizowanego wydarzenia,

  • zbieranie informacji oraz tworzenie aktualnej bazy podmiotów/instytucji, które należałoby wspierać w procesie uczenia się przez całe życie (np. środowiska HR, przedsiębiorcy i pracownicy oraz studenci),

  • wsparcie zespołu zadania 3 w zakresie realizacji wydarzeń zewnętrznych, seminariów i spotkań roboczych oraz warsztatów z wykonawcami, interesariuszami ZSK, istotnych z punktu widzenia działań realizowanych w zadaniu 3,

  • współpraca z ekspertem kluczowy oraz liderem/ liderką projektu i pracownikami projektu głównie z zadania 3, 
  • przygotowywanie, we współpracy z ekspertami merytorycznymi kompletu materiałów merytorycznych oraz narzędzi wykorzystywanych w czasie realizacji seminariów informacyjnych (program wydarzenia, prezentacje merytoryczne/ ćwiczenia dla uczestników/ materiały merytoryczne/ wykresy itd.) − każdorazowo dostosowane do konkretnej grupy odbiorców, 
  • każdorazowe opracowanie merytoryczne ankiet poseminaryjnych oraz zbieranie i przetwarzanie wniosków z nich płynących, które przedstawione ekspertom kluczowym oraz ekspertommerytorycznymbędą służyć modyfikacji działań realizowanych w ramach projektu, 
  • terminowa realizacja działań zaplanowanych w projekcie,

  • udział w prowadzeniu sprawozdawczości projektowej w zakresie przeprowadzonych seminariów i spotkań roboczych oraz warsztatów,

  • terminowe opracowanie wkładu merytorycznego niezbędnego do przygotowania dokumentacji rozliczeniowej,

  • aktualizacja budżetów wyznaczonych na realizację seminariów informacyjnych zaplanowanych w harmonogramie projektu,

  • tworzenie oraz wprowadzenie treści na stronę www dotyccą seminariów informacyjnych oraz innych wydarzeń seminaryjnych,

  • aktualizacja wpisów do kalendarza realizowanych seminariów informacyjnych zamieszczonego na stronie www,

  • aktualizacja baz danych uczestników seminariów,

  • utrzymywanie stałego kontaktu z uczestnikami realizowanych wydarzeń,

  • współpraca z podwykonawcami (np. firmy cateringowe, kurierskie, powielarnie, firmy wynajmujące sale na seminaria itd.),

  • współtworzenie wkładu merytorycznego niezbędnego do stworzenia dokumentacji przetargowej na działania związane z seminariami (SIWZ, OPZ itp.),

  • wykonywanie innych zadań wynikających z potrzeb realizacji podstawowych zadań.

  • Za zgodą pracownika, w ramach posiadanych przez niego umiejętności, może on być skierowany do wzięcia udziału w wydarzeniu, podróży służbowej lub innego rodzaju aktywnci w ramach innego przedsięwzięcia lub projektu IBE.


Wymagania wobec kandydatów i kandydatek:

  • Minimum 2-letnie doświadczenie zawodowe, w tym minimum roczne doświadczenie w kompleksowej realizacji oraz koordynacji konferencji naukowych i międzynarodowych, szkoleń oraz warsztatów,
  • Umiejętność prowadzenia analiz rynku i konkurencji,
  • Wykształcenie: średnie, preferowane wyższe,
  • Umiejętność współpracy w zespole,
  • Umiejętność przekazywania wiedzy i informacji,
  • Bardzo dobra organizacja pracy,
  • Gotowość do wyjazdów służbowych.


Oferujemy:
    

  • świadczenia w ramach  ZFŚS;
  • możliwość korzystania na preferencyjnych warunkach z ubezpieczenia grupowego oraz prywatnej medycyny pracy;
  • udział w nowatorskich projektach z dziedziny polityki edukacyjnej, w tym w doskonaleniu ich założeń;
  • unikatową możliwość uczestniczenia w tworzeniu rozwiązań edukacyjnych.


Warunki zatrudnienia: np.

  • zatrudnienie na podstawie umowy o pracę;    
  • miejsce wykonywania pracy: Warszawa
  • wymiar etatu: 1;
  • wynagrodzenie zasadnicze miesięczne brutto : 6 000 zł brutto;
  • umowa na czas określony – czas trwania projektu do 31.12.2022 r.;
  • system czasu pracy: podstawowy.


Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie CV i listu motywacyjnego w terminie 
do 7.10.2022r. na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi.

Prosimy o wpisanie w tytule e-maila: nr ref.: ZSK4/Z3/529/Specjalista ds. seminariów/2609/BIP

Po etapie analizy wszystkich aplikacji, skontaktujemy się z wybranymi kandydatami i kandydatkami.

Instytut Badań Edukacyjnych realizuje politykę równych szans w zatrudnieniu.


Prosimy kandydatów i kandydatki o dołączenie Oświadczeń:

  1. Oświadczenie o zgodzie na przetwarzanie danych osobowych w kolejnych rekrutacjach:

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu wykorzystania ich w kolejnych naborach prowadzonych przez IBE przez okres najbliższych 6 miesięcy” – w przypadku chęci uczestnictwa w kolejnych naborach prowadzonych przez IBE przez okres najbliższych 6 miesięcy.

  1. Oświadczenie o zgodzie na przetwarzanie szczególnych kategorii danych osobowych:

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie szczególnych kategorii danych osobowych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, które zamieściłem w CV, liście motywacyjnym lub załączonych do niego dokumentach” – jeśli w składanych dokumentach zawarte są szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO.


Informacja o przetwarzaniu danych osób ubiegających się o zatrudnienie

Administrator

Administratorem Państwa danych przetwarzanych w ramach procesu rekrutacji jest Instytut Badań Edukacyjnych z siedzibą w Warszawie (01-180), przy ul. Górczewskiej 8 (IBE), jako pracodawca.


Inspektor ochrony danych

Mogą się Państwo kontaktować z inspektorem ochrony danych osobowych pod adresem poczty elektronicznej: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi. , telefonicznie pod nr.: 22 2417143 lub wysyłając korespondencję na adres siedziby IBE.


Cel i podstawy przetwarzania

Państwa dane osobowe w zakresie wskazanym w przepisach prawa pracy (art. 221 Kodeksu pracy) będą przetwarzane w celu przeprowadzenia obecnego postępowania rekrutacyjnego (art. 6 ust. 1 lit. b RODO[1]), natomiast inne dane – na podstawie Państwa zgody (art. 6 ust. 1 lit. a RODO), która może zostać cofnięta w dowolnym momencie, bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.

IBE będzie przetwarzał Państwa dane osobowe, także w kolejnych naborach pracowników, jeżeli wyrażą Państwo na to zgodę (art. 6 ust. 1 lit. a RODO), która może zostać cofnięta w dowolnym momencie, bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.

Jeżeli w dokumentach zawarte są dane szczególnych kategorii, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, konieczna będzie Państwa zgoda na ich przetwarzanie (art. 9 ust. 2 lit. a RODO), która może zostać cofnięta w dowolnym momencie, bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.


Odbiorcy danych osobowych

Odbiorcami Państwa danych osobowych będą pracownicy IBE, upoważnieni do przetwarzania danych osób ubiegających się o zatrudnienie w IBE.


Okres przechowywania danych

Państwa dane zgromadzone w obecnym procesie rekrutacyjnym będą przechowywane do zakończenia procesu rekrutacji.

W przypadku wyrażonej przez Państwa zgody na wykorzystywanie danych osobowych dla celów przyszłych rekrutacji, Państwa dane będą wykorzystywane przez 6 miesięcy.


Prawa osób, których dane dotyczą

Mają Państwo poniższe prawa:

1)     prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;

2)     prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;

3)     prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;

4)     prawo do usunięcia danych osobowych;

5)     prawo do wniesienia skargi do Prezesa UODO (na adres Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).


Informacja o wymogu podania danych

Podanie przez Państwa danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy jest niezbędne, aby uczestniczyć w postępowaniu rekrutacyjnym. Podanie przez Państwa innych danych jest dobrowolne.

[1] Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1).

                                                                                                    

                                                                                                    

                 

Dodatkowe informacje