Zastępca Kierownika Zespołu Administracji (IBE/ZA/559/Zastępca/Zastępczyni Kierowniczki/2911/BIP
Instytut Badań Edukacyjnych (IBE) jest placówką badawczą prowadzącą interdyscyplinarne badania naukowe oraz projekty wdrożeniowe dotyczące funkcjonowania i efektywności systemu edukacji w Polsce, a także powiązań edukacji z rynkiem pracy. Instytut uczestniczy w krajowych i międzynarodowych projektach badawczych i wdrożeniowych, przygotowuje raporty, sporządza ekspertyzy oraz pełni funkcje doradcze. W Instytucie pracuje ponad 380 osób zajmujących się edukacją i rynkiem pracy, w tym uczeniem się przez całe życie. Zatrudniamy socjologów, psychologów, pedagogów, ekonomistów i politologów. Nasi pracownicy to w większości wybitni specjaliści w swoich dziedzinach, posiadający bogate doświadczenie zawodowe obejmujące prace badawcze i wdrożeniowe, współpracę z partnerami społecznymi, w tym biznesem, a także pracę dydaktyczną, pracę w administracji publicznej, marketingowych organizacjach badania rynku i opinii oraz organizacjach pozarządowych.
Obecnie, z uwagi na rozwój Instytutu Badań Edukacyjnych i zwiększającą się skalę działalności, pilnie poszukujemy osoby na stanowisko:
Zastępca Kierownika Zespołu Administracj
Miejsce pracy: Warszawa
Nr ref. : IBE/ZA/559/Zastępca/Zastępczyni Kierowniczki /2911/BIP
Do zadań osoby zatrudnionej na stanowisku Zastępcy Kierownika Zespołu Administracji w Instytucie Badań Edukacyjnych będzie należało:
Główne obowiązki:
- pomoc w organizacji pracy pracowników Zespołu Administracji,
- organizacja szkoleń wewnętrznych dla Pracowników Instytutu,
- współpraca z innymi Zespołami/Projektami w IBE przy realizacji bieżących działań,
- prowadzenie ewidencji środków trwałych i niskocennych Instytutu,
- nadzór nad realizacją i rozliczaniem umów,
- przygotowywanie dokumentacji związanej ze składaniem deklaracji (BDO, podatek od nieruchomości, dostępności itp.),
- przygotowywanie i procedowanie dokumentacji zakupowej,
- współpraca z Kierownikiem Zespołu.
Wymagania wobec kandydatów i kandydatek:
- wykształcenie wyższe (preferowane kierunki: zarządzanie, prawo i administracja, administracja publiczna, inne pokrewne),
- minimum 2-letnie doświadczenie na podobnym stanowisku,
- znajomość przepisów dotyczących prawa zamówień publicznych,
- znajomość ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnych i archiwach (DZ.U. z 1983r. nr 38 poz.173 ze zmianami),
- bardzo dobra znajomość środowiska MS Office 365,
- zdolność w zakresie identyfikacji szkoleń pracowników,
- doświadczenie w kierowaniu zespołem pracowników,
- samodzielność i kreatywność w poszukiwaniu nowych rozwiązań,
- bardzo dobra umiejętność pracy w oparciu o regulaminy, procedury, zarządzenia,
- bardzo dobra organizacja pracy własnej,
- umiejętność planowania i zdolności organizacyjne,
- umiejętność pracy pod presją czasu,
- wysoki poziom kompetencji społecznych, kultura osobista, dyskrecja, lojalność.
- Mile widziane: doświadczenie w pracy w instytutach badawczych, naukowych lub instytucjach administracji publicznej.
Oferujemy:
- świadczenia w ramach ZFŚS,
- możliwość skorzystania na preferencyjnych warunkach z ubezpieczenia grupowego oraz prywatnej opieki medycznej,
- realizację rozwoju zawodowego w różnych obszarach,
- pracę w otwartym i chętnie dzielącym sie wiedzą w zespole,
- pracę w instytucie badawczym o długiej tradycji i bogatym doświadczeniu ukierunkowanym na nowoczesne rozwiązania w edukacji,
Warunki zatrudnienia:
- zatrudnienie na umowę o pracę w wymiarze 1 etatu,
- wynagrodzenie zgodne z poziomem spełniania podanych wymagań,
- możliwość nagród okresowych za wyniki i osiągnięcia,
- pierwsza umowa na 3-miesięczny okres próbny z perspektywą zawarcia umowy na czas określony,
- podstawowy system czasu pracy; aktualnie praca w „trybie hybrydowym”.
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie CV i listu motywacyjnego do 15.12.2022 r. na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi.
Prosimy o wpisanie w tytule e-maila nr ref.:
IBE/ZA/559/Zastępca/Zastępczyni Kierowniczki /2911/BIP
Po etapie analizy wszystkich aplikacji, skontaktujemy się z wybranymi kandydatami i kandydatkami.
Instytut Badań Edukacyjnych realizuje politykę równych szans w zatrudnieniu.
Prosimy kandydatów i kandydatki o dołączenie Oświadczeń:
- Oświadczenie o zgodzie na przetwarzanie danych osobowych w kolejnych rekrutacjach:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu wykorzystania ich w kolejnych naborach prowadzonych przez IBE przez okres najbliższych 6 miesięcy” – w przypadku chęci uczestnictwa w kolejnych naborach prowadzonych przez IBE przez okres najbliższych 6 miesięcy.
- Oświadczenie o zgodzie na przetwarzanie szczególnych kategorii danych osobowych:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie szczególnych kategorii danych osobowych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, które zamieściłem w CV, liście motywacyjnym lub załączonych do niego dokumentach” – jeśli w składanych dokumentach zawarte są szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO.
Informacja o przetwarzaniu danych osób ubiegających się o zatrudnienie
Administrator
Administratorem Państwa danych przetwarzanych w ramach procesu rekrutacji jest Instytut Badań Edukacyjnych z siedzibą w Warszawie (01-180), przy ul. Górczewskiej 8 (IBE), jako pracodawca.
Inspektor ochrony danych
Mogą się Państwo kontaktować z inspektorem ochrony danych osobowych pod adresem poczty elektronicznej: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi. , telefonicznie pod nr.: 22 2417143 lub wysyłając korespondencję na adres siedziby IBE.
Cel i podstawy przetwarzania
Państwa dane osobowe w zakresie wskazanym w przepisach prawa pracy (art. 221 Kodeksu pracy) będą przetwarzane w celu przeprowadzenia obecnego postępowania rekrutacyjnego (art. 6 ust. 1 lit. b RODO[1]), natomiast inne dane – na podstawie Państwa zgody (art. 6 ust. 1 lit. a RODO), która może zostać cofnięta w dowolnym momencie, bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
IBE będzie przetwarzał Państwa dane osobowe, także w kolejnych naborach pracowników, jeżeli wyrażą Państwo na to zgodę (art. 6 ust. 1 lit. a RODO), która może zostać cofnięta w dowolnym momencie, bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
Jeżeli w dokumentach zawarte są dane szczególnych kategorii, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, konieczna będzie Państwa zgoda na ich przetwarzanie (art. 9 ust. 2 lit. a RODO), która może zostać cofnięta w dowolnym momencie, bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
Odbiorcy danych osobowych
Odbiorcami Państwa danych osobowych będą pracownicy IBE, upoważnieni do przetwarzania danych osób ubiegających się o zatrudnienie w IBE.
Okres przechowywania danych
Państwa dane zgromadzone w obecnym procesie rekrutacyjnym będą przechowywane do zakończenia procesu rekrutacji.
W przypadku wyrażonej przez Państwa zgody na wykorzystywanie danych osobowych dla celów przyszłych rekrutacji, Państwa dane będą wykorzystywane przez 6 miesięcy.
Prawa osób, których dane dotyczą
Mają Państwo poniższe prawa:
1) prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
2) prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
3) prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
4) prawo do usunięcia danych osobowych;
5) prawo do wniesienia skargi do Prezesa UODO (na adres Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
Informacja o wymogu podania danych
Podanie przez Państwa danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy jest niezbędne, aby uczestniczyć w postępowaniu rekrutacyjnym. Podanie przez Państwa innych danych jest dobrowolne.
[1] Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1).