Specjalistka / Specjalista ds. komunikacji z MW, podmiotami opisującymi, IC i PZZJ (Nr ref.: ZSK5/Z1/572/Spec. ds. komunikacji z MW/2212/BIP)

Instytut Badań Edukacyjnych (IBEjest placówką badawczą prowadzącą interdyscyplinarne badania naukowe oraz projekty wdrożeniowe dotyczące funkcjonowania i efektywności systemu edukacji, systemu kwalifikacji i rynku pracy. Instytut uczestniczy w krajowych i międzynarodowych projektach badawczych i wdrożeniowych, przygotowuje raporty, sporządza ekspertyzy oraz pełni funkcje doradcze. Zatrudnia ponad 350 osób zajmujących się edukacją i rynkiem pracy, w tym uczeniem się przez całe życie – głównie socjologów, psychologów, pedagogów, ekonomistów, politologów. Nasi eksperci posiadają bogate doświadczenie zawodowe, obejmujące prace badawcze i wdrożeniowe, współpracę z partnerami społecznymi i biznesem, a także pracę dydaktyczną, pracę w administracji publicznej, agencjach badawczych oraz organizacjach pozarządowych.

W związku z realizacją projektu systemowego finansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego pt. „Wspieranie funkcjonowania i doskonalenie ZSK na rzecz wykorzystania oferowanych w nim rozwiązań do realizacji celów strategii rozwoju kraju" (ZSK 5 Zad.1), Instytut Badań Edukacyjnych poszukuje osoby na stanowisko:


Specjalistka / Specjalista ds. komunikacji z MW,

podmiotami opisującymi, IC i PZZJ

Nr ref.: ZSK5/Z1/572/Spec. ds. komunikacji z MW/2212/BIP

Miejsce pracy: Warszawa


Osoba zatrudniona na stanowisku Specjalistki / Specjalisty ds. komunikacji z MW, podmiotami opisującymi, IC i PZZJ będzie odpowiedzialna za wykonywanie zadań w obszarze wsparcia zaprojektowanego w Zadaniu 1 w Projekcie ZSK5.

 

Główne obowiązki:

  • ścisła współpraca w zakresie realizacji celów merytorycznych zadania z ekspertem kluczowyzadania 1 oraz liderem/liderką projektu;
  • komunikacja z ministerstwami właściwymi, podmiotami opisującymi kwalifikacje, instytucjamcertyfikującymi oraz podmiotami zewnętrznego zapewniania jakości, w tym dbanie o dobrą współpracę;
  • opracowanie kalendarza spotkań i wspieranie eksperta kluczowego w monitorowaniu jego realizacji w ramach Zadania 1;
  • wsparcie zespołu zadania 1 w zakresie realizacji wydarzeń zewnętrznych, seminariów i spotkań roboczych i warsztatów z głównymi interesariuszami ZSK, istotnych z punktu widzenia działań realizowanych w zadaniu 1;
  • wspieranie eksperta kluczowego w prowadzeniu sprawozdawczości projektowej;
  • wspieranie zadania w przygotowywaniu merytorycznej części dokumentów niezbędnych do realizacji zadania 1, w tymerytorycznej części dokumentacji przetargowych, czuwanie nad realizacją i współpracą z wykonawcą / wykonawcami;
  • przygotowywanie wkładu merytorycznego do dokumentacji niezbędnej w zakresie realizacji seminariów, spotkań roboczych, warsztatów Zadania 1;
  • współpraca z pozostałymi pracownikami projektu ZSK5;
  • stanowisko wspiera realizację wszystkich produktów Zadania 1;
  • współpraca z firmą seminaryjną przy realizacji zaplanowanych wydarzeń;
  • terminowa realizacja zaplanowanych działań;
  • terminowe dostarczanie dokumentacji merytorycznej niezbędnej do dokonania rozliczenia finansowego oraz aktualizacja budżetu przewidzianego na realizację seminariów i spotkań;
  • przygotowywanie, we współpracy z ekspertami merytorycznymi, kompletu materiałów i narzędzi wykorzystywanych do realizacji spotkań np. program, prezentacje, ćwiczenia dla uczestników, materiały merytoryczne itd.;
  • agregacja ankiet poseminaryjnych oraz przetwarzanie wniosków z nich płynących na potrzebmodyfikacji przyszłych działań realizowanych w projekcie;
  • współpraca z podwykonawcami (np. firmy seminaryjne, cateringowe, kurierskie, powielarnie);
  • aktualizacja kalendarza seminariów zamieszczonych na stronie www;
  • aktualizacja baz danych uczestników seminariów;
  • wykonywanie innych zadań wynikających z potrzeb realizacji podstawowych zadań.
  • Za zgodą pracownika, w ramach posiadanych przez niego umiejętnci, może obyć skierowany do wzięcia udziału w wydarzeniu, podróży służbowej lub innego rodzaju aktywnci w ramach innego przedsięwzięcia lub projektu IBE.


Wymagania:

  • minimum 2 letnie doświadczenie w realizacji seminariów/warsztatów/szkoleń, także z podwykonawcami;
  • wykształcenie wyższe;
  • mile widziane: doświadczenie w realizacji seminariów i szkoleń finansowanych ze środków UE, tworzenie dokumentacji projektowej (SIWZ, OPZ, itp.);
  • mile widziane: znajomość Ustawy o ZSK oraz wiedza nt. kwalifikowalności wydatków przy organizacji seminariów finansowanych ze środków UE;
  • bardzo dobra znajomość programu Excel;
  • znajomość języka angielskiego na poziomie B1;
  • dobra organizacja pracy i umiejętność pracy pod presją czasu, w dynamicznie zmieniających się warunkach;
  • orientacja zadaniowa i odpowiedzialność;
  • otwartość na nowe wyzwania zawodowe i chęć uczenia się;
  • samodzielność w działaniu;
  • wysoko rozwinięte umiejętności społeczne i komunikacyjne.


Oferujemy:

  • świadczenia w ramach  ZFŚS;
  • możliwość skorzystania na preferencyjnych warunkach z ubezpieczenia grupowego oraz prywatnej medycyny pracy;
  • udział w nowatorskim i ambitnym projekcie z dziedziny polityki edukacyjnej;
  • wysoki poziom dynamiki i samodzielności działania w odniesieniu do założeń projektu;
  • realizację i rozwój kompetencji projektowych na wysokim poziomie.


Warunki zatrudnienia:

  • zatrudnienie na umowę o pracę;
  • umowa na okres próbny z perspektywą zawarcia umowy na czas określony – czas trwania projektu ZSK5 do 30.09.2023 r.;
  • wymiar etatu: 1.0;
  • wynagrodzenie 6 000.00 zł brutto;
  • podstawowy system czasu pracy (obecnie praca „hybrydowa”).


Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie CV i listu motywacyjnego w terminie 
do 3.01.2023 na adres:   Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi.

Prosimy o wpisanie w tytule e-maila Nr ref.: ZSK5/Z1/572/Spec. ds. komunikacji z MW/2212/BIP

Instytut Badań Edukacyjnych realizuje politykę równych szans w zatrudnieniu.


Po etapie analizy wszystkich aplikacji, skontaktujemy się z wybranymi kandydatami i kandydatkami.


Prosimy kandydatów i kandydatki o dołączenie Oświadczeń
:

$    1. Oświadczenie o zgodzie na przetwarzanie danych osobowych w kolejnych rekrutacjach:

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu wykorzystania ich w kolejnych naborach prowadzonych przez IBE przez okres najbliższych 6 miesięcy” – w przypadku chęci uczestnictwa w kolejnych naborach prowadzonych przez IBE przez okres najbliższych 6 miesięcy.

$    2.  Oświadczenie o zgodzie na przetwarzanie szczególnych kategorii danych osobowych:

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie szczególnych kategorii danych osobowych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, które zamieściłem w CV, liście motywacyjnym lub załączonych do niego dokumentach” – jeśli w składanych dokumentach zawarte są szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO.


Informacja o przetwarzaniu danych osób ubiegających się o zatrudnienie

Administrator

Administratorem Państwa danych przetwarzanych w ramach procesu rekrutacji jest Instytut Badań Edukacyjnych z siedzibą w Warszawie (01-180), przy ul. Górczewskiej 8 (IBE), jako pracodawca.

Inspektor ochrony danych

Mogą się Państwo kontaktować z inspektorem ochrony danych osobowych pod adresem poczty elektronicznej:  Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi. , telefonicznie pod nr.: 22 2417143 lub wysyłając korespondencję na adres siedziby IBE.

Cel i podstawy przetwarzania

Państwa dane osobowe w zakresie wskazanym w przepisach prawa pracy (art. 221 Kodeksu pracy) będą przetwarzane w celu przeprowadzenia obecnego postępowania rekrutacyjnego (art. 6 ust. 1 lit. b RODO[1]), natomiast inne dane – na podstawie Państwa zgody (art. 6 ust. 1 lit. a RODO), która może zostać cofnięta w dowolnym momencie, bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.

IBE będzie przetwarzał Państwa dane osobowe, także w kolejnych naborach pracowników, jeżeli wyrażą Państwo na to zgodę (art. 6 ust. 1 lit. a RODO), która może zostać cofnięta w dowolnym momencie, bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.

Jeżeli w dokumentach zawarte są dane szczególnych kategorii, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, konieczna będzie Państwa zgoda na ich przetwarzanie (art. 9 ust. 2 lit. a RODO), która może zostać cofnięta w dowolnym momencie, bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.

Odbiorcy danych osobowych

Odbiorcami Państwa danych osobowych będą pracownicy IBE, upoważnieni do przetwarzania danych osób ubiegających się o zatrudnienie w IBE.

Okres przechowywania danych

Państwa dane zgromadzone w obecnym procesie rekrutacyjnym będą przechowywane do zakończenia procesu rekrutacji.

W przypadku wyrażonej przez Państwa zgody na wykorzystywanie danych osobowych dla celów przyszłych rekrutacji, Państwa dane będą wykorzystywane przez 6 miesięcy.

Prawa osób, których dane dotyczą

Mają Państwo poniższe prawa:

1)     prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;

2)     prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;

3)     prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;

4)     prawo do usunięcia danych osobowych;

5)     prawo do wniesienia skargi do Prezesa UODO (na adres Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).

Informacja o wymogu podania danych

Podanie przez Państwa danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy jest niezbędne, aby uczestniczyć w postępowaniu rekrutacyjnym. Podanie przez Państwa innych danych jest dobrowolne.

[1] Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1).

 

Dodatkowe informacje