Ekspert/-ka kluczowy/-a ds. projektowania materiałów e-learningowych w Zadaniu 4 (EDUW/Zad.4/813/Eks. kluczowy/-a ds. projektowania materiałów e-learningowych w Zad. 4/1709/BIP)

Instytut Badań Edukacyjnych (IBE) jest placówką badawczą prowadzącą interdyscyplinarne badania naukowe oraz projekty wdrożeniowe dotyczące funkcjonowania i efektywności systemu edukacji w Polsce, a także powiązań edukacji z rynkiem pracy. Instytut uczestniczy w krajowych i międzynarodowych projektach badawczych i wdrożeniowych, przygotowuje raporty, sporządza ekspertyzy oraz pełni funkcje doradcze. W Instytucie pracuje około 350 osób zajmujących się edukacją i rynkiem pracy, w tym uczeniem się przez całe życie. Zatrudniamy socjologów, psychologów, pedagogów, ekonomistów i politologów. Nasi pracownicy to w większości wybitni specjaliści w swoich dziedzinach, posiadający bogate doświadczenie zawodowe obejmujące prace badawcze i wdrożeniowe, współpracę z partnerami społecznymi, w tym biznesem, a także pracę dydaktyczną, pracę w administracji publicznej, marketingowych organizacjach badania rynku i opinii oraz organizacjach pozarządowych.

W związku z realizacją projektu „Wspieranie dostępności edukacji dla dzieci i młodzieży” z programu Fundusze Europejskie dla Rozwoju Społecznego (FERS), zadanie nr 4, nr projektu: FERS.01.06-IP.05-0002/23, Instytut Badań Edukacyjnych poszukuje osoby na stanowisko:

 

Ekspert/-ka kluczowy/-a ds. projektowania materiałów e-learningowych w Zadaniu 4

Wymiar etatu: 0,5 (pół etatu)

Miejsce pracy: Instytut Badań Edukacyjnych oraz miejsce wskazane przez pracownika (praca hybrydowa lub zdalna)

Nr ref.: EDUW/Zad.4/813/Eks. kluczowy/-a ds. projektowania materiałów e-learningowych w Zad. 4/1709/BIP

 

Główne obowiązki:

  • odpowiedzialność za projektowanie materiałów e-learningowych, jakie będą zamieszczane na Zintegrowanej Platformie Edukacyjnej oraz na stronie projektu, 
  • ścisła współpraca z ekspertem/-tką ds. materiałów szkoleniowych i edukacyjno-informacyjnych oraz z pracownikami merytorycznymi zadań 1, 2 i 3 w celu zaprojektowania materiałów e-learningowych  odpowiadających zakresowi ww. zadań,
  • uczestnictwo w spotkaniach zespołu merytorycznego w ramach zadania 4,
  • zaangażowanie w opracowanie ankiet ewaluacyjnych dla uczestników wsparcia w zakresie dot. materiałów e-learningowych, a także analiza ww. ankiet,
  • wprowadzenie ewentualnych zmian w zaprojektowanych materiałach.

 

Wymagania wobec Kandydatów i Kandydatek:

  • wykształcenie wyższe,
  • umiejętności w zakresie projektowania graficznego, potwierdzone uzyskanym wykształceniem i/lub doświadczeniem zawodowym,
  • praktyczna znajomość funkcjonowania Zintegrowanej Platformy Edukacyjnej,
  • praktyczna znajomość standardu WCAG,
  • aktualna wiedza z zakresu edukacji włączającej.

 

Oferujemy:

  • pakiet benefitów: świadczenia w ramach ZFŚS, karta Medicover Sport;
  • możliwość korzystania na preferencyjnych warunkach z ubezpieczenia grupowego oraz prywatnej opieki medycznej;
  • unikatową możliwość uczestniczenia w tworzeniu rozwiązań edukacyjnych;
  • pracę w zespole dzielącym się wiedzą;
  • zatrudnienie w instytucie badawczym o długiej tradycji i bogatym doświadczeniu.

 

Warunki zatrudnienia:

  • zatrudnienie na umowę o pracę;
  • umowa na 3-miesięczny okres próbny (z perspektywą zawarcia umowy na czas realizacji projektu 30.04.2029 r.);
  • miejsce wykonywania pracy: Instytut Badań Edukacyjnych oraz miejsce wskazane przez pracownika (praca hybrydowa lub zdalna);
  • wymiar etatu: 0,5;

 

  • wynagrodzenie zasadnicze w zależności od doświadczenia i kompetencji Kandydata/Kandydatki:
    • pół etatu: 5 000,00 - 6 /500,00 zł brutto;
  • system czasu pracy: podstawowy lub zadaniowy;

 

 

Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie CV oraz opcjonalnie listu motywacyjnego w terminie do 30.09.2024 na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi. ;

Prosimy o wpisanie w tytule e-maila: Nr ref.:EDUW/Zad.4/813/Eks. kluczowy/-a ds. projektowania materiałów e-learningowych w Zad. 4/1709/BIP;

Po etapie analizy wszystkich aplikacji, skontaktujemy się z wybranymi kandydatami i kandydatkami.

 

Dostępność:

Instytut Badań Edukacyjnych jest pracodawcą równych szans w zatrudnieniu. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną. Jeśli Pani/Pan jest osobą z niepełnosprawnością, może skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu.

Prosimy wraz z dokumentami aplikacyjnymi złożyć kopię dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność. W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Instytucie Badań Edukacyjnych, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był mniejszy niż 6%.

 

Prosimy kandydatów i kandydatki o dołączenie Oświadczeń:

1. Oświadczenie o zgodzie na przetwarzanie danych osobowych w kolejnych rekrutacjach:

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu wykorzystania ich w kolejnych naborach prowadzonych przez IBE przez okres najbliższych 6 miesięcy” – w przypadku chęci uczestnictwa w kolejnych naborach prowadzonych przez IBE przez okres najbliższych 6 miesięcy.

2. Oświadczenie o zgodzie na przetwarzanie szczególnych kategorii danych osobowych:

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie szczególnych kategorii danych osobowych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, które zamieściłem w CV, liście motywacyjnym lub załączonych do niego dokumentach” – jeśli w składanych dokumentach zawarte są szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO.

 

Informacja o przetwarzaniu danych osób ubiegających się o zatrudnienie.

Administrator

Administratorem Państwa danych przetwarzanych w ramach procesu rekrutacji jest Instytut Badań Edukacyjnych z siedzibą w Warszawie (01-180), przy ul. Górczewskiej 8 (IBE), jako pracodawca.

Inspektor ochrony danych

Mogą się Państwo kontaktować z inspektorem ochrony danych osobowych pod adresem poczty elektronicznej: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi. , telefonicznie pod nr.: 22 2417143 lub wysyłając korespondencję na adres siedziby IBE.

Cel i podstawy przetwarzania

Państwa dane osobowe w zakresie wskazanym w przepisach prawa pracy (art. 221 Kodeksu pracy) będą przetwarzane w celu przeprowadzenia obecnego postępowania rekrutacyjnego (art. 6 ust. 1 lit.b RODO[1]), natomiast inne dane – na podstawie Państwa zgody (art. 6 ust. 1 lit. a RODO), która może zostać cofnięta w dowolnym momencie, bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. IBE będzie przetwarzał Państwa dane osobowe, także w kolejnych naborach pracowników, jeżeli wyrażą Państwo na to zgodę (art. 6 ust. 1 lit. a RODO), która może zostać cofnięta w dowolnym momencie, bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Jeżeli w dokumentach zawarte są dane szczególnych kategorii, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, konieczna będzie Państwa zgoda na ich przetwarzanie (art. 9 ust. 2 lit. a RODO), która może zostać cofnięta w dowolnym momencie, bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.

Odbiorcy danych osobowych

Odbiorcami Państwa danych osobowych będą pracownicy IBE, upoważnieni do przetwarzania danych osób ubiegających się o zatrudnienie w IBE.

Okres przechowywania danych

Państwa dane zgromadzone w obecnym procesie rekrutacyjnym będą przechowywane do zakończenia procesu rekrutacji. W przypadku wyrażonej przez Państwa zgody na wykorzystywanie danych osobowych dla celów przyszłych rekrutacji, Państwa dane będą wykorzystywane przez 6 miesięcy.

Prawa osób, których dane dotyczą

Mają Państwo poniższe prawa:

1) prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;

2) prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;

3) prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;

4) prawo do usunięcia danych osobowych;

5) prawo do wniesienia skargi do Prezesa UODO (na adres Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).

Informacja o wymogu podania danych

Podanie przez Państwa danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy jest niezbędne, aby uczestniczyć w postępowaniu rekrutacyjnym. Podanie przez Państwa innych danych jest dobrowolne.

[1] Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1).

 

Załączniki:
Pobierz plik (Opis zadania 4.pdf)Opis zadania 4.pdf[ ]416 Kb

Dodatkowe informacje