Główny/-a specjalista/-ka ds. kontaktów z interesariuszami projektu i analiz (Nr ref.: EDUW/Zad.2/40/Główny/-a specjalista/-ka ds. kontaktów z interesariuszami projektu i analiz w zad.2/1003/2025/BIP)

 

Instytut Badań Edukacyjnych - Państwowy Instytut Badawczy (IBE PIB) jest placówką badawczą prowadzącą interdyscyplinarne badania naukowe oraz projekty wdrożeniowe dotyczące funkcjonowania i efektywności systemu edukacji w Polsce, a także powiązań edukacji z rynkiem pracy. Instytut uczestniczy w krajowych i międzynarodowych projektach badawczych i wdrożeniowych, przygotowuje raporty, sporządza ekspertyzy oraz pełni funkcje doradcze. W Instytucie pracuje około 380 osób zajmujących się edukacją i rynkiem pracy, w tym uczeniem się przez całe życie. Zatrudniamy socjologów, psychologów, pedagogów, ekonomistów i politologów. Nasi pracownicy to w większości wybitni specjaliści w swoich dziedzinach, posiadający bogate doświadczenie zawodowe obejmujące prace badawcze i wdrożeniowe, współpracę z partnerami społecznymi, w tym biznesem, a także pracę dydaktyczną, pracę w administracji publicznej, marketingowych organizacjach badania rynku i opinii oraz organizacjach pozarządowych.

 

W związku z realizacją projektu „Wspieranie dostępności edukacji dla dzieci i młodzieży” z programu Fundusze Europejskie dla Rozwoju Społecznego nr projektu: FERS.01.06-IP.05-0002/23, Zadanie 2, Instytut Badań Edukacyjnych - Państwowy Instytut Badawczy poszukuje osoby na stanowisko:

 

 

 

Główny/-a specjalista/-ka
ds. kontaktów z interesariuszami projektu i analiz 

 

Wymiar etatu: 1,0 (pełny etat)

Nr. ref.: EDUW/Zad.2/40/Główny/-a specjalista/-ka ds. kontaktów z interesariuszami projektu
i analiz w zad.2/1003/2025/BIP 

Miejsce wykonywania pracy: siedziba IBE PIB i miejsce wskazane przez pracownika (praca hybrydowa)

 

 

 

Główne obowiązki:

  • nawiązywanie kontaktów i doprecyzowywanie współdziałania z interesariuszami i wykonawcami zewnętrznymi w ramach zadania 2,
  • prowadzenie spotkań z interesariuszami,
  • przygotowanie scenariuszy spotkań konsultacyjnych w zadaniu 2,
  • przygotowanie i dystrybucja materiałów dla interesariuszy w zadaniu 2,
  • tworzenie i aktualizacja baz danych dot. interesariuszy w ramach zadania 2,
  • organizacja badań ankietowych i spotkań fokusowych w zadaniu 2 (działanie 2.2),
  • wspieranie kadry merytorycznej w zadaniu 2 w zakresie badań pilotażowych i normalizacyjnych, narzędzi diagnostycznych (działanie 2.1, 2.3, 2.4), aktualizacji norm do testów (działanie 2.2),
  • wspieranie kadry merytorycznej w zadaniu 2 w zakresie analiz danych i materiałów niezbędnych do opracowania raportów i ekspertyz,
  • wspieranie kadry merytorycznej w zadaniu 2 w zakresie opracowania i prezentacji danych z postępów merytorycznych dla kolejnych etapów/kroków zaplanowanych w działaniach 2.1, 2.2, 2.3 i 2.4,
  • wspieranie zespołu zadania 2 w przygotowywaniu, od strony merytorycznej, wkładów do dokumentacji zadania 2,
  • inne zadania zbieżne ze stanowiskiem pracy wynikające z realizacji zadania 2 w projekcie.

Wymagania wobec kandydatów i kandydatek:

  • wykształcenie minimum średnie,
  • minimum 2-letnie doświadczenie zawodowe,
  • doświadczenie w zakresie prowadzenia komunikacji z interesariuszami/ podmiotami zewnętrznymi,
  • kompetencje w zakresie analizy danych,
  • umiejętności w zakresie pozyskiwania, przetwarzania i przekazywania informacji,
  • wysokie kompetencje interpersonalne i komunikacyjne,
  • wskazane doświadczenie w zakresie przygotowywania merytorycznej dokumentacji do
  • postępowań przetargowych,
  • wiedza merytoryczna w obszarze niezbędnym dla Zadania 2 (zakres: edukacja włączająca,
  • dostępność edukacji, narzędzia diagnostyczne, ocena funkcjonalna, metody badawcze, badania
  • jakościowe, badania ilościowe).

Oferujemy:

  • pakiet benefitów, tj. karta Medicover Sport, ZFŚS,
  • możliwość korzystania na preferencyjnych warunkach z ubezpieczenia grupowego oraz prywatnej opieki medycznej,
  • bezpłatny parking pracowniczy, 
  • pracę w zespole dzielącym się wiedzą,
  • zatrudnienie w instytucie badawczym o długiej tradycji i bogatym doświadczeniu.

Warunki zatrudnienia:

  • Zatrudnienie na umowę o pracę, 
  • Umowa na 3-miesięczny okres próbny (z perspektywą zawarcia umowy na czas do 31.03.2028 r.),
  • Miejsce wykonywania pracy: siedziba IBE PIB i miejsce wskazane przez pracownika (praca hybrydowa),
  • Wymiar etatu: 1,0 (pełny etat),
  • Wynagrodzenie zasadnicze miesięczne: 7 700 - 9 050 zł brutto,
  • System czasu pracy: podstawowy lub zadaniowy.

 

Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie CV oraz opcjonalnie listu motywacyjnego w terminie 
do 21.03.2025 r. na adres:  Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi. ;


Prosimy o wpisanie w tytule e-maila: Nr ref.:EDUW/Zad.2/40/Główny/-a specjalista/-ka ds.

kontaktów z interesariuszami projektu i analiz w zad.2/1003/2025/BIP.  

 

Zapis wytycznych kwalifikowalności wydatków FERS:

Zgodnie z Wytycznymi dot. kwalifikowalności wydatków dla projektów FERS podrozdział 3.8 pkt. 11 b):

“Wydatki związane z zaangażowaniem zawodowym personelu projektu w projekcie lub projektach
są kwalifikowalne, o ile łączne zaangażowanie zawodowe personelu  projektu w realizację wszystkich projektów finansowanych z funduszy UE oraz działań finansowanych z innych źródeł, w tym środków własnych beneficjenta i innych podmiotów (niezależnie od formy zaangażowania), nie przekracza
276 godzin miesięcznie”. 

 

W związku z powyższym prosimy o uwzględnienie tego warunku przed złożeniem aplikacji.

 

Po etapie analizy wszystkich aplikacji, skontaktujemy się z wybranymi kandydatami
i kandydatkami.

 

Niniejszym informujemy, że zgodnie z art. 21 ust. 1 ustawy z dnia 13 maja 2016 r. o przeciwdziałaniu zagrożeniom przestępczością na tle seksualnym i ochronie małoletnich, przed nawiązaniem z osobą stosunku pracy lub przed dopuszczeniem osoby do innej działalności związanej z wychowaniem, edukacją, wypoczynkiem, leczeniem, świadczeniem porad psychologicznych, rozwojem duchowym, uprawianiem sportu lub realizacją innych zainteresowań przez małoletnich, lub z opieką nad nimi,  osoba taka zobowiązana jest do wypełnienia wymogów ustawowych w zakresie niekaralności (art. 21 ust. 2), w tym przedstawienia informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie przestępstw określonych w rozdziale XIX i XXV Kodeksu karnego, w art. 189a i art. 207 Kodeksu karnego oraz
w ustawie z dnia 29 lipca 2005 r. o przeciwdziałaniu narkomanii (Dz. U. z 2023 r. poz. 1939), lub
za odpowiadające tym przestępstwom czyny zabronione określone w przepisach prawa obcego. Koszt wydania takiego zaświadczenia obciąża osobę zatrudnianą.

 

Dostępność:

Instytut Badań Edukacyjnych - Państwowy Instytut Badawczy jest pracodawcą równych szans
w zatrudnieniu. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.

Jeśli Pani/Pan jest osobą z niepełnosprawnością, może skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu. Prosimy wraz z dokumentami aplikacyjnymi złożyć kopię dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność. 

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Instytucie Badań Edukacyjnych - Państwowym Instytucie Badawczym, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był mniejszy niż 6%.

 

Prosimy kandydatów i kandydatki o dołączenie Oświadczeń:

1. Oświadczenie o zgodzie na przetwarzanie danych osobowych w kolejnych rekrutacjach:

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu wykorzystania ich w kolejnych naborach prowadzonych przez IBE PIB przez okres najbliższych 6 miesięcy” – w przypadku chęci uczestnictwa w kolejnych naborach prowadzonych przez IBE PIB przez okres najbliższych 6 miesięcy.

2. Oświadczenie o zgodzie na przetwarzanie szczególnych kategorii danych osobowych:

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie szczególnych kategorii danych osobowych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, które zamieściłem w CV, liście motywacyjnym lub załączonych do niego dokumentach” – jeśli w składanych dokumentach zawarte są szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO.

 

Informacja o Wewnętrznej procedurze dokonywania zgłoszeń naruszeń prawa i podejmowania działań następczych w Instytucie Badań Edukacyjnych - Państwowym Instytucie Badawczym

 

Instytut Badań Edukacyjnych - Państwowy Instytut Badawczy informuje o przyjęciu Wewnętrznej procedury dokonywania zgłoszeń naruszeń prawa i podejmowania działań następczych. Procedura została opublikowana na stronie internetowej Instytutu Badań Edukacyjnych - Państwowy Instytut Badawczy, w zakładce “INSTYTUT” (link do strony: https://ibe.edu.pl/pl/zgloszenia-naruszenia-prawa).

Informacja o przetwarzaniu danych osób ubiegających się o zatrudnienie.

 

Administrator

Administratorem Państwa danych przetwarzanych w ramach procesu rekrutacji jest Instytut Badań Edukacyjnych - Państwowy Instytut Badawczy z siedzibą w Warszawie (01-180), przy ul. Górczewskiej 8 (IBE PIB), jako pracodawca.


Inspektor ochrony danych

Mogą się Państwo kontaktować z inspektorem ochrony danych osobowych pod adresem poczty elektronicznej:  Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi.  lub wysyłając korespondencję na adres siedziby IBE PIB.


Cel i podstawy przetwarzania

Państwa dane osobowe w zakresie wskazanym w przepisach prawa pracy (art. 22 (1) ustawy z dn. 26 czerwca 1974 r. Kodeksu pracy (dalej: KP) oraz Rozporządzenie Ministra Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej z dn. 10 grudnia 2018 r. w sprawie dokumentacji pracowniczej) będą przetwarzane w celu przeprowadzenia obecnego postępowania rekrutacyjnego (w przypadku danych określonych w art. 22 (1) § 1 pkt 1 – 3 KP podstawą jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO*, zaś w przypadku danych określonych w art. 22 (1) § 1 pkt 4 – 6 KP podstawą jest art. 6 ust. 1 lit. b RODO*), natomiast inne dane nie określone przepisami prawa – na podstawie Państwa zgody (art. 6 ust. 1 lit. a RODO*), która może zostać cofnięta w dowolnym momencie, bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano
na podstawie zgody przed jej cofnięciem.

Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu ustalenia, dochodzenia lub obrony w zakresie zaistnienia wzajemnych roszczeń, jeżeli będą one dotyczyć zatrudnienia, na podstawie prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez IBE PIB lub przez stronę trzecią (art. 6 ust. 1 lit. f RODO*).

IBE PIB będzie przetwarzał Państwa dane osobowe także w kolejnych naborach pracowników, jeżeli wyrażą Państwo na to zgodę (art. 6 ust. 1 lit. a RODO*), która może zostać cofnięta w dowolnym momencie, bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.

Jeżeli w dokumentach zawarte są dane szczególnych kategorii, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO*, konieczna będzie Państwa zgoda na ich przetwarzanie (art. 9 ust. 2 lit. a RODO*), która może zostać cofnięta w dowolnym momencie, bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.

 

Odbiorcy danych osobowych

Odbiorcami Państwa danych osobowych mogą być podmioty lub organy, którym IBE PIB jest zobowiązany lub uprawniony udostępnić dane na podstawie powszechnie obowiązujących przepisów prawa. Ponadto mogą być one udostępnione podmiotowi świadczącemu na rzecz IBE PIB usługę dostawy poczty elektronicznej lub innych systemów informatycznych oraz innym podmiotom przetwarzającym dane na podstawie umów powierzenia przetwarzania danych osobowych.

 

Okres przechowywania danych

Państwa dane osobowe w przypadku zatrudnienia w obecnym procesie rekrutacyjnym będą przetwarzane przez cały okres zatrudnienia, a następnie przez okres wskazany przez przepisy prawa pracy i inne przepisy szczególne.

Państwa dane osobowe w przypadku niezatrudnienia w obecnym procesie rekrutacyjnym będą przechowywane nie dłużej niż przez 3 lata, licząc od dnia  zakończenia procesu rekrutacji. 

W przypadku wyrażonej przez Państwa zgody na wykorzystywanie danych osobowych dla celów przyszłych rekrutacji, Państwa dane będą wykorzystywane przez 6 miesięcy, licząc od dnia zakończenia procesu rekrutacji.

 

Prawa osób, których dane dotyczą

Przysługują  Państwu poniższe prawa:

1) prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;

2) prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;

3) prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;

4) prawo do usunięcia danych osobowych;

5) prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania;

6) prawo do wniesienia skargi do Prezesa UODO (na adres Urzędu Ochrony Danych Osobowych,
ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).

 

Informacja o wymogu podania danych

Podanie przez Państwa danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 22 (1) KP jest dobrowolne, ale niezbędne, aby uczestniczyć w postępowaniu rekrutacyjnym. Podanie przez Państwa innych danych osobowych jest dobrowolne i pozostaje bez wpływu na możliwość udziału w procesie rekrutacyjnym.

* Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1, z późn. zm.)

 

Załączniki:
Pobierz plik (Opis zad. nr 2.pdf)Opis zadania nr. 2[Opis zadania nr. 2]84 Kb