Specjalista ds. seminariów (Nr ref.: ZSK3/Z8/264/SDS/2107/BIP)
Instytut Badań Edukacyjnych (IBE) jest placówką badawczą prowadzącą interdyscyplinarne badania naukowe oraz projekty wdrożeniowe dotyczące funkcjonowania i efektywności systemu edukacji, systemu kwalifikacji i rynku pracy. Instytut uczestniczy w krajowych i międzynarodowych projektach badawczych i wdrożeniowych, przygotowuje raporty, sporządza ekspertyzy oraz pełni funkcje doradcze. Zatrudnia ponad 280 osób zajmujących się edukacją i rynkiem pracy, w tym uczeniem się przez całe życie – głównie socjologów, psychologów, pedagogów, ekonomistów, politologów. Nasi eksperci posiadają bogate doświadczenie zawodowe, obejmujące prace badawcze i wdrożeniowe, współpracę z partnerami społecznymi i biznesem, a także pracę dydaktyczną, pracę w administracji publicznej, agencjach badawczych oraz organizacjach pozarządowych.
Obecnie, z uwagi na rozwój ambitnych projektów unijnych o zasięgu ogólnopolskim poszukiwane są osoby do projektu „Wspieranie realizacji II etapu wdrażania Zintegrowanego Systemu Kwalifikacji na poziomie administracji centralnej oraz instytucji nadających kwalifikacje i zapewniających jakość nadawania kwalifikacji” (ZSK3) na stanowisko:
Specjalista ds. seminariów
Nr ref.: ZSK3/Z8/264/SDS/2107/BIP
Miejsce pracy: Warszawa
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiadała za organizację i rozliczanie seminariów współpracując z firmami seminaryjnymi, ekspertami merytorycznymi, prelegentami i trenerami.
Informacje nt. Zintegrowanego Systemu Kwalifikacji (ZSK) można znaleźć na stronie: http://www.kwalifikacje.gov.pl.
Główne obowiązki
- Realizacja seminariów przy współpracy z firmami seminaryjnymi, podwykonawcami, np. firmy cateringowe, drukarnie, kurierskie, wynajmujące sale konferencyjne.
- Merytoryczna współpraca z zespołem ekspertów i trenerów nad przygotowaniem programów oraz materiałów na zaplanowane seminaria.
- Techniczne przygotowanie i logistyka materiałów, pomocy dydaktycznych dla prelegentów oraz uczestników seminariów.
- Współtworzenie/tworzenie niezbędnych wkładów merytorycznych do dokumentów przetargowych stworzonych na potrzeby seminaryjne.
- Aktywna rekrutacja uczestników seminariów.
- Przygotowanie materiałów poseminaryjnych.
- Tworzenie i aktualizacja baz danych dotyczących konferencji, seminariów oraz bazy adresowej uczestników szkoleń/seminariów.
- Opracowanie wkładów merytorycznych niezbędnych do rozliczania kosztów seminariów
- Opieka, weryfikacja merytoryczna zrealizowanego budżetu wskazanego dla działań seminaryjnych.
Wymagania
- Minimum 2 letnie doświadczenie w realizacji seminariów/warsztatów/szkoleń także z podwykonawcami.
- Mile widziane: doświadczenie w realizacji seminariów i szkoleń finansowanych ze środków UE, tworzenie dokumentacji projektowej (SIWZ, OPZ, itp.).
- Mile widziane: znajomość Ustawy o ZSK oraz wiedza nt. kwalifikowalności wydatków przy organizacji seminariów finansowanych ze środków UE.
- Bardzo dobra znajomość programu Excel.
- Znajomość języka angielskiego na poziomie B1.
- Dobra organizacja pracy i umiejętność pracy pod presją czasu, w dynamicznie zmieniających się warunkach.
- Orientacja zadaniowa i odpowiedzialność.
- Otwartość na nowe wyzwania zawodowe i chęć uczenia się.
- Wykształcenie wyższe.
Oferujemy
- Udział w nowatorskich projektach z dziedziny polityki edukacyjnej, w tym w doskonaleniu ich założeń, unikatowa możliwość uczestniczenia w tworzeniu rozwiązań edukacyjnych.
- Pracę w otwartym i chętnie dzielącym się wiedzą zespole.
- Wysoki poziom dynamiki i samodzielności działania w odniesieniu do założeń projektu.
- Wynagrodzenie zasadnicze: 5 520 zł brutto.
- Zatrudnienie w wymiarze 1 etatu.
- Umowa o pracę – umowa na zastępstwo na czas usprawiedliwionej nieobecności pracownika do 31.12.2020 z potencjalną możliwością pracy winnych projektach.
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie CV i listu motywacyjnego w terminie do 04.08.2020 na adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi.
Prosimy o wpisanie w tytule e-maila Nr ref.: ZSK3/Z8/264/SDS/2107/BIP
Informujemy, że po etapie analizy aplikacji, skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.
Instytut Badań Edukacyjnych realizuje politykę równych szans w zatrudnieniu.
Prosimy kandydatów i kandydatki o dołączenie Oświadczeń:
Oświadczenie o zgodzie na przetwarzanie danych osobowych w kolejnych rekrutacjach:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu wykorzystania ich w kolejnych naborach prowadzonych przez IBE przez okres najbliższych 6 miesięcy” – w przypadku chęci uczestnictwa w kolejnych naborach prowadzonych przez IBE przez okres najbliższych 6 miesięcy.
Oświadczenie o zgodzie na przetwarzanie szczególnych kategorii danych osobowych:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie szczególnych kategorii danych osobowych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, które zamieściłem w liście motywacyjnym oraz załączonych do niego dokumentach” – jeśli w składanych dokumentach zawarte są szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO.
Informacja o przetwarzaniu danych osób ubiegających się o zatrudnienie
Administrator
Administratorem Państwa danych przetwarzanych w ramach procesu rekrutacji jest Instytut Badań Edukacyjnych z siedzibą w Warszawie (01-180), przy ul. Górczewskiej 8 (IBE), jako pracodawca.
Inspektor ochrony danych
Mogą się Państwo kontaktować z inspektorem ochrony danych osobowych pod adresem poczty elektronicznej: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi. , telefonicznie pod nr.: 22 2417143 lub wysyłając korespondencję na adres siedziby IBE.
Cel i podstawy przetwarzania
Państwa dane osobowe w zakresie wskazanym w przepisach prawa pracy (art. 221 Kodeksu pracy) będą przetwarzane w celu przeprowadzenia obecnego postępowania rekrutacyjnego (art. 6 ust. 1 lit. b RODO[1]), natomiast inne dane – na podstawie Państwa zgody (art. 6 ust. 1 lit. a RODO), która może zostać cofnięta w dowolnym momencie, bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
IBE będzie przetwarzał Państwa dane osobowe, także w kolejnych naborach pracowników, jeżeli wyrażą Państwo na to zgodę (art. 6 ust. 1 lit. a RODO), która może zostać cofnięta w dowolnym momencie, bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
Jeżeli w dokumentach zawarte są dane szczególnych kategorii, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, konieczna będzie Państwa zgoda na ich przetwarzanie (art. 9 ust. 2 lit. a RODO), która może zostać cofnięta w dowolnym momencie, bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
Odbiorcy danych osobowych
Odbiorcami Państwa danych osobowych będą pracownicy IBE, upoważnieni do przetwarzania danych osób ubiegających się o zatrudnienie w IBE.
Okres przechowywania danych
Państwa dane zgromadzone w obecnym procesie rekrutacyjnym będą przechowywane do zakończenia procesu rekrutacji.
W przypadku wyrażonej przez Państwa zgody na wykorzystywane danych osobowych dla celów przyszłych rekrutacji, Państwa dane będą wykorzystywane przez 6 miesięcy.
Prawa osób, których dane dotyczą
Mają Państwo poniższe prawa:
1) prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
2) prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
3) prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
4) prawo do usunięcia danych osobowych;
5) prawo do wniesienia skargi do Prezesa UODO (na adres Urzędu Ochrony Danych Osobowych,
ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
Informacja o wymogu podania danych
Podanie przez Państwa danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy jest niezbędne, aby uczestniczyć w postępowaniu rekrutacyjnym. Podanie przez Państwa innych danych jest dobrowolne.
[1] Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1).