Główny specjalista/ Główna specjalistka ds. kontaktów z interesariuszami projektu i analiz w zadaniu 2 (Nr ref.: EDUW/ZDE/176/Główny specjalista/2908/2025/BIP)

Instytut Badań Edukacyjnych - Państwowy Instytut Badawczy (IBE PIB) jest placówką badawczą prowadzącą interdyscyplinarne badania naukowe oraz projekty wdrożeniowe dotyczące funkcjonowania i efektywności systemu edukacji w Polsce, a także powiązań edukacji z rynkiem pracy. Instytut uczestniczy w krajowych i międzynarodowych projektach badawczych i wdrożeniowych, przygotowuje raporty, sporządza ekspertyzy oraz pełni funkcje doradcze. W Instytucie pracuje około 380 osób zajmujących się edukacją i rynkiem pracy, w tym uczeniem się przez całe życie. Zatrudniamy socjologów, psychologów, pedagogów, ekonomistów i politologów. Nasi pracownicy to w większości wybitni specjaliści w swoich dziedzinach, posiadający bogate doświadczenie zawodowe obejmujące prace badawcze i wdrożeniowe, współpracę z partnerami społecznymi, w tym biznesem, a także pracę dydaktyczną, pracę w administracji publicznej, marketingowych organizacjach badania rynku i opinii oraz organizacjach pozarządowych.

W związku z realizacją projektu systemowego finansowanego z programu „Wspieranie dostępności edukacji dla dzieci i młodzieży”, nr projektu: FERS.01.06IP.05-0002/23 z programu Fundusze Europejskie dla Rozwoju Społecznego (FERS), zadanie 2, Instytut Badań Edukacyjnych – Państwowy Instytut Badawczy poszukuje osoby na stanowisko:

 

Główny specjalista/ Główna specjalistka ds. kontaktów z interesariuszami projektu i analiz w zadaniu 2


Wymiar etatu: 1,0 (cały etat)

Nr ref.: EDUW/ZDE/176/Główny specjalista/2908/2025/BIP


Miejsce wykonywania pracy:
siedziba pracodawcy i miejsce wskazane przez Pracownika/Pracowniczkę

 

 

 

Zakres obowiązków:

  • nawiązywanie kontaktów i doprecyzowywanie współdziałania z interesariuszami i wykonawcami zewnętrznymi w ramach zadania 2;
  • prowadzenie spotkań z interesariuszami;
  • przygotowanie scenariuszy spotkań konsultacyjnych w zadaniu 2; 
  • przygotowanie i dystrybucja materiałów dla interesariuszy w zadaniu 2;
  • tworzenie i aktualizacja baz danych dot. interesariuszy w ramach zadania 2;
  • organizacja badań ankietowych i spotkań fokusowych w zadaniu 2 (działanie 2.2);
  • wspieranie kadry merytorycznej w zadaniu 2 w zakresie badań pilotażowych i normalizacyjnych narzędzi diagnostycznych (działanie 2.1, 2.3, 2.4), aktualizacji norm do testów (działanie 2.2);
  • wspieranie kadry merytorycznej w zadaniu 2 w zakresie analiz danych i materiałów niezbędnych do opracowania raportów i ekspertyz; 
  • wspieranie kadry merytorycznej w zadaniu 2 w zakresie opracowania i prezentacji danych z postępów merytorycznych dla kolejnych etapów/kroków zaplanowanych w działaniach 2.1, 2.2, 2.3 i 2.4;
  • wspieranie zespołu zadania 2 w przygotowywaniu, od strony merytorycznej, wkładów do dokumentacji zadania 2; 
  • inne zadania zbieżne ze stanowiskiem pracy wynikające z realizacji zadania 2 w projekcie.

Wymagania wobec kandydatów i kandydatek:

  • wykształcenie minimum średnie;
  • minimum 2-letnie doświadczenie zawodowe;
  • doświadczenie w zakresie prowadzenia komunikacji z interesariuszami/ podmiotami zewnętrznymi;
  • kompetencje w zakresie analizy danych;
  • umiejętności w zakresie pozyskiwania, przetwarzania i przekazywania informacji;
  • wysokie kompetencje interpersonalne i komunikacyjne;
  • wskazane doświadczenie w zakresie przygotowywania merytorycznej dokumentacji do postępowań przetargowych;
  • wiedza merytoryczna w obszarze niezbędnym dla Zadania 2 (zakres: edukacja włączająca, dostępność edukacji, badania jakościowe, badania ilościowe).

Oferujemy:

  • udział w nowatorskim projekcie o znaczeniu społecznym;
  • możliwość wpływu na rozwój rozwiązań wspierających edukację;
  • pracę w interdyscyplinarnym zespole;
  • elastyczny model pracy (zdalny);
  • zatrudnienie na podstawie umowy o pracę;
  • pakiet benefitów (ZFŚS, karta sportowa, ubezpieczenie grupowe).

Warunki zatrudnienia:

  • zatrudnienie na umowę o pracę; 
  • umowa na 3-miesięczny okres próbny (kolejna umowa na czas określony z możliwością zawarcia umowy do 31.03.2028 r.);
  • data rozpoczęcia pracy na stanowisku: wrzesień 2025 r., po wykonaniu badań lekarskich;
  • miejsce wykonywania pracy: siedziba IBE PIB oraz miejsce wskazane przez pracownika (praca hybrydowa);
  • wymiar etatu: 1,0 (pełny etat);
  • wynagrodzenie zasadnicze miesięczne: 7 700 – 9 050 zł brutto (pełny etat);
  • system czasu pracy: podstawowy.
  • Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie CV oraz opcjonalnie listu motywacyjnego w terminie do 08.09.2025 r. poprzez link:

 

APLIKUJ


Informujemy, że skontaktujemy się wyłącznie z wybranymi kandydatami i kandydatkami.

W przypadku wyboru kandydata do zatrudnienia zastrzegamy sobie prawo do wcześniejszego zakończenia procesu rekrutacji.

 

Zapis wytycznych kwalifikowalności wydatków FERS:

Zgodnie z Wytycznymi dot. kwalifikowalności wydatków dla projektów FERS podrozdział 3.8 pkt. 11 b):

“Wydatki związane z zaangażowaniem zawodowym personelu projektu w projekcie lub projektach są kwalifikowalne, o ile łączne zaangażowanie zawodowe personelu  projektu w realizację wszystkich projektów finansowanych z funduszy UE oraz działań finansowanych z innych źródeł, w tym środków własnych beneficjenta i innych podmiotów (niezależnie od formy zaangażowania), nie przekracza 276 godzin miesięcznie”. 

W związku z powyższym prosimy o uwzględnienie tego warunku przed złożeniem aplikacji.

 

Instytut Badań Edukacyjnych – Państwowy Instytut Badawczy realizuje politykę równych szans w zatrudnieniu.

Informacje RODO znajdują się na naszej stronie internetowej RODO IBE PIB   

Informujemy, że w IBE PIB obowiązuje wewnętrzna procedura zgłoszeń naruszenia prawa PROCEDURA ZGŁOSZEŃ.

Informujemy, że w IBE PIB wprowadzono STANDARDY OCHRONY MAŁOLETNICH